شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 27 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۲۷۲۸
تاریخ انتشار : ۵۲ : ۰۹ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
هومان حسن‌پور درباره آخرین برنامه‌های جانمایی و تعیین فضای ناشران داخلی در نمایشگاه کتاب گفت: با محدودیت‌های موجود امکان افزایش فضا به بخش ناشران عمومی میسر نخواهد شد.

به گزارش دیباچه، هومان حسن پور (مدیر کمیته ناشران داخلی نمایشگاه کتاب تهران)  درباره آخرین برنامه‌های جانمایی و تعیین فضای ناشران داخلی گفت: هنوز نتیجه رایزنی‌ها برای افزایش فضای مختص به ناشران عمومی و سایر بخش‌ها قطعی نشده است و معاونت اجرایی نمایشگاه به جد پیگیرند. اما به نظرم با محدودیت‌های موجود امکان افزایش فضا به بخش ناشران عمومی میسر نخواهد شد.

او همچنین آماری از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان برای بخش ناشران عمومی ارائه و بیان کرد: آخرین آمار ثبت‌نامی هم بیش از هزار ناشر است و خوشبختانه در روند ثبت‌نام‌ها مشکلی نداشتیم و روال کار به خوبی پیش رفته است. درکل باتوجه به این آمار استقبال خوبی را شاهد بوده‌ایم.

ثبت‌نام ۱۰۰۰ ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران

مدیر کمیته ناشران داخلی افزود: ناشرانی که بنا به رای کمیته نظارت بر ناشران از حضور در این دوره از نمایشگاه محروم شده‌اند امکان ثبت‌نام را نخواهند داشت اما می‌توانند درخواست تجدیدنظر را برای بررسی مجدد حکم صادره برای خود از طریق کمیته ناشران داخلی در جریان بیاندازند. ما مراحل تجدیدنظر را برای آن‌ها انجام می‌دهیم درخواست را با کمیته ارزیابی مطرح می‌کنیم و قبول تجدیدنظر یا رد آن بستگی به ضوابط مشخص و برگزاری جلسه دارد.

حسن پور یادآور شد: مثلا اگر تخلفی محرض و آشکار بوده و حکم قطعی هم بابت آن صادر شده بسیار بعید است که درخواست تجدیدنظر به نتیجه‌ برسد اما در مواردی توضیح بیشتر می‌تواند به رفع ابهام و برگشت رای احتمالی کمک کند. افرادی که رای محرومیت گرفته‌اند در زمان ثبت‌نام از سیستم پیام دلیل عدم توانایی ثبت نام را مشاهده می‌کنند و پس از پیگیری آنها نتیجه درخواست تجدیدنظر به صورت شفاف به آن‌ها اعلام خواهد شد در این چند روز هم دست‌کم 4 تا 5 مورد درخواست تجدیدنظر را دریافت کرده‌ایم و ارجاع لازم صورت گرفته است.

منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳