شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 27 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۱۶۰۹
تاریخ انتشار : ۳۷ : ۱۱ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
در تماشاخانه های تهران به جز تئاتر فجر چه خبر است؟
با اینکه سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر در تهران آغاز شده است اما هستند تماشاخانه هایی که طبق روال معمول میزان مخاطبان هستند.

به گزارش خبرنگار تئاتر پایگاه خبری دیباچه، سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر آنقدر مهم است که اجرای تئاترهای پایتخت را تحت شعاع قرار داده است و باید هم چنین باشد! اما برخی از تماشاخانه های تهران، در کنار جشنواره روال عادی خود را طی می کنند.

آن روی سکه تئاتر پایتخت در ابتدای بهمن ماه


مجموعه کنش معاصر


تماشاخانه پایتخت

نمایش «دستگاه» به نویسندگی و کارگردانی آرمین جوان با بازی مرتضى اسماعیل کاشى، محمدرضا على اکبرى، الاهه بخشى، جعفر کرمانى. این اثر نمایشی تا هشتم بهمن ماه به روی صحنه است و هر روز به جز شنبه ها رأس ساعت 20:30 در مجموعه کنش معاصر، تماشاخانه پایتخت به روی صحنه می رود.

مجموعه کنش معاصر در میدان فلسطین، خیابان طالقانی، بین خیابان سرپرست و فریمان، پلاک ۵۴٢ قرار دارد و علاقمندان می توانند برای رزرو بلیت با تلفنهای ۶۶۴۰۰۶۱۲، ۶۶۴۰۴۱۳۱ تماس بگیرند.


پردیس تئاتر پالیز

نمایش «ماتریوشکا» به نویسندگی، کارگردانی و بازی پارسا پیروزفر. این اثر نمایشی تا سه‌شنبه ۱۲ بهمن به روی صحنه است و رأس ساعت 17:00 در مجموعه تماشاخانه پالیز، سالن ۱ به روی صحنه می رود.

نمایش « مارکس و کوکاکولا» نوشته نیل اسکو به کارگردان کیانوش اخباری با بازی بهرام تشکر، نسرین درخشان. این اثر نمایشی تا دوشنبه ۲۵ بهمن ماه به روی صحنه است و رأس ساعت 17:30 در مجموعه تماشاخانه پالیز، سالن 2 به روی صحنه می رود.

نمایش « پک» به نویسندگی پیمان ناجی و امیر سرافرازیان به کارگردانی امیر سرافرازیان با بازی بابک بهشاد، نشاط میرمهدی، امیر جنانی، ملانی آوانسیان. این اثر نمایشی تا دوشنبه ۱۱بهمن ماه به روی صحنه است و رأس ساعات ۱۹:۳۰ و ۱۹:۴۵ در مجموعه تماشاخانه پالیز، سالن 2 به روی صحنه می رود.

نمایش « نامه های عاشقانه از خاورمیانه» به نویسندگی کیومرث مرادی و پوریا آذربایجانی به کارگردانی کیومرث مرادی با بازی هانیه توسلی، طناز طباطبایی، پانته‌آ پناهی‌ها. این اثر نمایشی تا سه‌شنبه ۱۲بهمن ماه به روی صحنه است و رأس ساعت 17:30 در مجموعه تماشاخانه پالیز، سالن 2 اجرا می شود.

پردیس تئاتر پالیز در خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی (آبان)، خیابان سپند، پلاک ۶۹ واقع شده و علاقمندان می توانند برای اطلاعات بیشتر یا رزرو بلیت با تلفن ۸۶۰۳۷۵۱۰ تماس بگیرند.


تئاتر باران

نمایش «ایس لند» نوشته نیکلاس بیلون به کارگردانی آیدا کیخایی و دراماتورژی محمد یعقوبی با بازی آزاده صمدی، فهیمه امن زاده و احسان کرمی. این اثر نمایشی تا جمعه هشتم بهمن ماه به روی صحنه است و رأس ساعت 20:30 در تئاتر باران اجرا می شود.

نکته: این نمایش از ۱ تا ۸ بهمن در چارچوب جشنواره تیاتر فجر به روی صحنه می‌رود، برای خرید بلیت از طریق سایت تیوال اقدام شود.

تئاتر باران در خیابان فلسطین، پایین تر از خیابان انقلاب، پلاک ۲۹۲ واقع است. دریافت اطلاعات از طریق شماره تلفن های ۶۶۱۷۶۸۲۵و ۶۶۱۷۶۸۱۲.


فرهنگسرای نیاوران


سالن گوشه

نمایش«گاردونی» به نویسندگی و کارگردانی رضا فتح اللهی با بازی رضا فتح اللهی. این اثر نمایشی تا پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه به روی صحنه است و رأس ساعت 20:00 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود.

فرهنگسرای نیاوران در خیابان پاسداران، بعد از سه راه اقدسیه، روبروی پارک نیاوران، خیابان فرهنگسرا واقع است و علاقمندان می توانند با تلفنهای ۲۲۲۸۷۰۸۱ و ۲۲۲۹۹۷۳۰ تماس بگیرند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳