جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۰۹۲۵
تاریخ انتشار : ۱۷ : ۱۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۵
آخرین خبرها از «پیکسل»
مجموعه نمایش خانگی «پیکسل» به کارگردانی محمود معظمی و محمدحسین لطیفی در 26 قسمت 20 دقیقه ای در فضایی خارج از شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.
به گزارش خبرنگار سینمایی دیباچه، سریال نمایش خانگی «پیکسل» که اولین تجربه محمود معظمی در شبکه نمایش خانگی محسوب این روزها فاز دوم تصویربرداری خود را آغاز کرده اما بدون حضور معظمی بلکه کارگردانی فاز دوم را محمدحسین لطیفی بر عهده گرفته است. سریالی که پیش از این لطیفی به عنوان مشاور کارگردان در آن حضور داشت و فاز اول آن به کارگردانی محمود معظمی به پایان رسید.

کناره گیری محمود معظمی از «پیکسل» یا عدم تعامل عوامل؟/ سریالی 20 دقیقه ای در راه است!

آنچه که پیداست حامد عنقا طراح و تهیه کننده «پیکسل» تمایلی برای ادامه کارگردانی محمود معظمی در این پروژه ندارند و از همین رو محمدحسین لطیفی کارگردانی این سریال را تحت عنوان (فاز دوم) بر عهده گرفته است.

طبق اطلاعات خبرنگار دیباچه، سریال «پیکسل» قرار است در 26 قسمت 20 دقیقه ای در فضایی خارج شبکه نمایش خانگی توزیع شود که بتازگی فاز اول تصویربرداری آن به پایان رسیده و مراحل فنی آن در حال پیگیری است.

کامبیز دیرباز، پوریا پورسرخ، برزو ارجمند، لیلا اوتادی، سحر قریشی جواد یحیوی، نرگس محمدی و امید حاجیلی بازیگران اصلی سریال هستند.
«پیکسل» در ژانر معمایی ساخته می شود و داستان آن حول و حوش يك اتفاق هولناك شكل مي گيرد، اتفاقي كه موجب مي شود زندگی یک خواننده معروف و پر طرفدار با سرنوشت دو سوپر استار سینما گره بخورد. اما چه کسی این اتفاق را رقم زده و آن را جلو مي برد؟
فهرست عوامل اصلی سریال «پیکسل» عبارت است از: طراح، نویسنده و تهیه کننده: حامد عنقا،کارگردان فاز اول: محمود معظمی،کارگردان فاز دوم و سوم: محمد حسین لطیفی، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، مدیر صدابرداری: امیر حاتمی، طراح صحنه و لباس: سیامک احصایی و سحر شهامت، تدوین: امیرشیبان خاقانی، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، مدیران برنامه ریزی: فرزاد رحمانی و زینب نصراللهی، منشی صحنه: علیرضا فرحزادی، سرپرست تیم بدلکاری: امیر بدری، مدیر تدارکات: شهرام اسلامی، عکاس: پیام نصیری خرم و مدیر تولید: افشین قلی پور .
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳