جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۰۸۵۴
تاریخ انتشار : ۴۸ : ۱۲ - ۰۲ دی ۱۳۹۵
برنامه چشم شب روشن که از شبکه 4 سیما با اجرای همیشه متفاوت و دلچسب محمدصالح علا روی آنتن می رود،با نگاه متفاوت به هنر زوایای جدیدی را بررسی می کند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه، این بار اما نوبت به رضا کیانیان بازیگر پیشکسوت سینمای ایران رسیده بود که با منتقد قدیمی اکبر نبوی به گفت و گو درباره بازیگری و سینمای ایران و جهان بپردازد، و در این میان زوایای جدید و جالبی از زندگی حرفه ای رضا کیانیان از زبان خودش بازگو و بیان شد.

چشم شب دیشب به حضور کیانیان روشن شد!

در جایی از صحبت ها کیانیان گفت: « من هیچ گاه اعتقاد ندارم که باید با نقش چنان زندگی کنم که نقش من را با خودش ببرد و معتقدم همیشه یک چشم سوم بر بازی من نظارت دارد و مرا کنترل می کند.»

وی گفت: « گاهی پیش آمده که بازیگر مقابل من چنان در نقشش گم شده که برای اجرای قسمتی از بازی که می بایست مرا بزند، مرا چنان محکم به دیوار کوبیده که من معترض شدم.»

در بخش دیگری از صحبت ها نبوی به تعدد نقش های کیانیان اشاره کرد و در مقابل کیانیان گفت: «یکی از افتخارات من این است که امروز مخاطب من نمی داند در فیلم جدیدی که من بازی خواهم کرد، با چه شخصیت و کاراکتری مواجه می شود و این همواره یکی از آرزوهای بازیگری من بوده است.»

چشم شب دیشب به حضور کیانیان روشن شد!

او در پاسخ به این پرسش که شما کدامیک از کارهایتان را دوست دارید؟ گفت: « معمولا این سوال تکراری از من می شود که شما کدام بازی تان را بیشتر دوست دارید؟ و من باید بگویم کار بعدی که هنوز بازی نکرده ام را بیشتر دوست دارم! چرا که بازی های قبلی ام را دیده ام و مورد نقد قرار داده ام و مطمئن هستم که در بازی آینده خود این اشتباهات را تکرار نخواهم کرد.»

رضا کیانیان خاطره ای از برخوردش با دکتر الهی قمشه ای در مقابل فرهنگسرای ارسباران را تعریف کرد و گفت: « دکتر الهی قمشه ای وقتی مرا دیدند به مریدانشان که دور ایشان بودند گفتند: فکر می کنید تفاوت من و ایشان در چیست؟ مریدان نمی دانستند، ایشان گفتند: تفاوت در این است که ایشان چندین بار زندگی می کنند اما ما یک بار! من هم در مقابل گفتم: ضمناً شما یک بار می میرید و ما چندین بار! ( اشاره به تعدد نقش های بازیگران)»

در پایان صحبت ها، رضا کیانیان از بازی خوب بازیگرانی چون مارلون براندو، داستین هافمن، آلپاچینو و تام هنکس یاد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳