شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 27 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۰۸۲۶
تاریخ انتشار : ۱۳ : ۱۱ - ۰۱ دی ۱۳۹۵
نگاهی برویژه برنامه های شب یلدا
برنامه های شب یلدای رسانه ملی دیشب هم زمان با شب یلدا به روی آنتن رفت.
به گزارش رادیو و تلویزیون دیباچه،ویژه برنامه های شب یلدای رسانه ملی که از مدت ها پیش برای اولین بار با اطلاع رسانی این پایگاه خبری معرفی شد دیشب هم زمان با شب یلدا به روی آنتن رفت که به بررسی آن ها می پردازیم.
یکه تازی «فرزاد حسنی» در شب اجراهای ضعیف

شبکه یک همانطور که پیش بینی می شد اجرای ویژه برنامه شب یلدای خود را به «علی ضیاء» سپرد تا در قالب برنامه «مثبت یک» مهمان خانه های مردم باشد، قبل از آغاز این برنامه خبرهایی مبنی بر حضور «مهران مدیری» دراین منتشر شد که در حین اجرای برنامه این اتفاق نیفتاد و این تبلیغات درحد خبر باقی ماند. اجرا و ایده های تکراری و نورپردازی ضعیف باعث موفق نبودن این برنامه شد.
شبکه دو در قالب برنامه «شب چله» ضعیف ترین برنامه به لحاظ اطلاع رسانی قبلی بود و احتمالا مدیران این شبکه تا دقیقه90 تکلیف خود را با شب یلدا نمی دانستند و صرفا جهت رفع تکلیف به تولید این برنامه اقدام نمودند.
«حرف تو برف» شبکه سه که برخلاف دیگر برنامه ها از چند شب قبل کار خود را آغاز کرده بود، در کنار اجرای زنده موسیقی و هم چنین دکور ساده ولی مناسب توانست تا حدودی توقعات را برآورده سازد و شاید بتوان گفت اجرای بی نقص «فرزاد حسنی» نکته اصلی این برنامه بود، فن بیان عالی با دایره واژگان گسترده بهترین اجرا در بین مجریان ویژه برنامه های شب یلدای تلویزیون را به این مجری کارکشته اختصاص داد.
«چشم شب روشن» که برنامه شبانه شبکه چهار است، امسال ویژه برنامه شب یلدا هم بود و «محمد صالح علاء» به همراه دیگر کارشناسان برنامه با دعوت از مهمانان خاص، مخاطبان  سخت پسند این شبکه را میزبانی نماید.
اما «ناردونه» شبکه پنج که از یک روز مانده به شب یلدا با موضوع دعوت از «محمدرضا گلزار» و مبلغ اهدایی به او حاشیه ساز شده بود، نهایتا با خبر لغو حضور سوپراستار سینمای ایران و هم چنین انصراف «احسان کرمی» مجری این برنامه، تهیه کنندگان «ناردونه» بنا بر اجبار «هیراد حاتمی» و «مژده لواسانی» را برای اجرای این برنامه انتخاب کردند که در آخر به دلیل اجرای سرد و ضعیف مجریان خود و هم چنین تبعات لغو سورپرایز خود برنامه جذابی روی آنتن نرفت.

مجموعا تدارک ویژه رسانه ملی جهت شب نشینی یلدایی تلویزیون با توجه به کم رونقی این مساله در چند سال گذشته قابل تقدیر و به جا بود که تا حدودی توانست باعث توجه دوباره مخاطبان و رسانه ها به شبکه های سیما شود اما جا دارد مدیران گروه های اجتماعی شبکه ها در انتخاب مجریان و هم چنین قالب برنامه ها و ایده های آن وسواس بیشتری به خرج دهند.

میلادنجفی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳