جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۰۳۹۳
تاریخ انتشار : ۲۵ : ۱۲ - ۰۹ آذر ۱۳۹۵
«همازاده» از«هم قصه» می گوید
ناگفته های زندگی افرادی است که از سراسر جهان برای تعریف داستان زندگی شان به ایران می آیند و برمی گردند.
برنامه تلویزیونی«هم قصه» که از شبکه یک سیما در حال پخش است ، ناگفته های زندگی افرادی است که از سراسر جهان برای تعریف داستان زندگی شان به ایران می آیند و برمی گردند، «حسین همازاده» تهیه کننده جوان این برنامه درباره این برنامه با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه مصاحبه ای را انجام داده است که درادامه می خوانیم.

ظلم ستیزی نخ تسبیح هم قصه

«حسین همازاده» درباره ی شکل گیری این برنامه گفت: ما مجموعه ای داریم که با عنوان«اتحادیه امت واحد» حدود هفت سال است که در حوزه های مختلف داخلی و بین المللی درحال فعالیت های رسانه ای و اجتماعی است، برای مثال اولین کاروان آسیایی شکست حصر غزه و یا کاروان زائران صلح سوریه که چهره های مختلف بین المللی و داخلی مثل «بهروز افخمی» یا «محمدرضا زائری» هم در آن حضورداشتند از جمله این فعالیت ها بود. تهیه کننده ی «هم قصه» افزود، در طول فعالیت های بین المللی اتحادیه به این نتیجه رسیدیم که چه پتانسیل مناسبی جهت معرفی برخی چهره های خارجی و زندگی خاص آن ها در داخل کشور وجود دارد، به همین خاطر طرح برنامه را به شبکه دادیم و قرار شد برنامه ای بدون شعارزدگی و عامه پسند ساخته شود.

ما پس از استقبال شبکه در زمستان94 تولید را استارت زدیم و از حدود صدنفر سوژه های اولیه به 13نفر رسیدیم که دارای جذابیت طرح در برنامه بودند و البته به دلیل پراکندگی محل زندگی آنها که از امریکا و اروپا تا افریقا بود ما به سختی های خاصی در این زمینه رو برو بودیم.
«حسین همازاده» ادامه داد، تم و نخ تسبیح برنامه ظلم ستیزی مهمانان در طول زندگی بود که ممکن بود مهمانی مثل کودک آواره سوری قربانی ظلم و یا مهمانی که با ظلم مقابله کرده باشد در برنامه حضور یابند، همه ی این موارد باعث سختی تولید می شد و تقریبا برای هریک مهمان حدود یک هفته وقت را صرف تولید برنامه می کردیم.

لازم به ذکر است تولید و پخش فصل اول«هم قصه» تمام شده است و به گفته ی تهیه کننده ی آن ممکن است با ایجاد اصلاحاتی و با موافقت مدیران تلویزیون فصل جدید این برنامه هم در آبنده تولید شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳