جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۹۱۶۰
تاریخ انتشار : ۳۸ : ۱۰ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه: سعید ابوطالب گفت: مجموعه «دستم را بگیر» با شعار «یک نفر را به زندگی برگردانیم» ساخته می‌شود که در حال حاضر در مرحله پیش تولید قرار دارد.

سعید ابوطالب تهیه‌کننده و کارگردان در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: ساخت مجموعه رئالیتی شو با عنوان «دستم را بگیر» در مرحله پیش تولید قرار دارد و در حال حاضر مشغول ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در این مسابقه هستیم.

ابوطالب اظهار داشت: تا امروز استقبال خوبی از سوی مردم برای شرکت در این برنامه صورت گرفته است. دانشجویان و افراد سازمان‌های مردم نهاد و سازمان‌هایی که کارهای خیر انجام می‌دهند نیز برای حضور در این برنامه اعلام آمادگی کرده‌اند. عموم مردم نیز می‌توانند از طریق سایت برنامه برای شرکت در این مسابقه ثبت‌نام کنند.

دیباچه-سعید ابوطالب

وی افزود: ثبت‌نام‌ها باید گروهی انجام شود و سن افراد شرکت‌کننده باید بالای 21 سال باشد. تمام تصویربرداری این مجموعه در تهران و حواشی شهر تهران انجام خواهد شد. با سازمانی نیز برای همکاری در مشهد صحبت کردیم و هنوز این صحبت‌ها به قطعیت نرسیده است. از آنجا که زمان تصویربرداری طولانی است احتمال امکان رفتن به شهرهای دیگر بسیار کم است اما در صورتی که شرایط مهیا باشد به شهرهای دیگر نیز می‌رویم.

این تهیه‌کننده خاطرنشان کرد: مجموعه «دستم را بگیر» نمونه قبلی ندارد و ما از تجربه ساخت «سرزمین دانایی» استفاده می‌کنیم. از همه عوامل ساخت مجموعه «سرزمین دانایی» در ساخت این مجموعه استفاده خواهیم کرد تا بتوانیم این تجربه‌ها را در ساخت این مجموعه به کار ببریم چرا که این تجربه‌ها می‌تواند به ما کمک کند.

ابوطالب در ادامه اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که برای ساخت این مجموعه داریم عدم همکاری افرادی است که می‌خواهیم به آنها کمک کنیم. به عنوان مثال شخصی که قصد دارد کلیه‌اش را بفروشد یا فرزندان کار و یا خانواده‌های نیازمند در برابر اینکه در مقابل دوربین ما قرار بگیرند مقاومت می‌کنند و این مسأله کار ما را بسیار سخت می‌کند.

وی تأکید کرد: مجموعه «دستم را بگیر» با شعار «یک نفر را به زندگی برگردانیم» ساخته می‌شود و ما یک مسابقه خیرانه را برای تولید در نظر گرفته‌ایم که دارای ساختار و سبک جدیدی است. ایده ساخت این مجموعه از خودم بوده و پیشنهاد ساخت «دستم را بگیر» را به شبکه افق ارائه دادم که با استقبال مدیران روبرو شد. قرار بر این است که این مجموعه از شبکه 1 سیما نیز پخش شود.

گفتنی است ساختار این برنامه به گونه‌ای است که افراد حاضر در مسابقه با انتخاب موضوعی اجتماعی از جمله موضوعاتی مثل برگرداندن یک کارتن‌خواب به زندگی، صحبت کردن با خانواده یک شخص که دچار مرگ مغزی شده برای پیوند اعضای بدن وی، نجات یک زندانی که غیر عمد مرتکب قتل شده است، نجات یک کودک کار و کمک برای زندگی بهتر این کودک و … را دنبال می‌کنند و گروهی که موفق به این شد که کارش را به بهترین شکل انجام دهد برنده مسابقه است.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳