جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 17 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۷۷۵۸
تاریخ انتشار : ۰۲ : ۱۷ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه: فریده سپاه منصور گفت: پس از بازی در مجموعه «دردسرهای عظیم 2» پیشنهادات خاصی نداشتم و معدود پیشنهاداتی که داشتم نیز طوری نبوده‌اند که بخواهم آنها را بازی کنم. البته گویا نقش پیرزن نیز دیگر در تلویزیون ما وجود ندارد، من بازیگری گزیده‌کار هستم و هر کاری را نیز قبول نمی‌کنم.

فریده سپاه منصور بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: پس از بازی در مجموعه «دردسرهای عظیم 2» که در ماه رمضان سال گذشته پخش شد دیگر کار تصویری نداشتم و این روزها مشغول بازی در نمایش «همسایه آقا» در تماشاخانه باران هستم.

دیباچه - فریده سپاه منصور

سپاه منصور خاطرنشان کرد: در این مدت پیشنهادات خاصی نداشتم و معدود پیشنهاداتی که داشتم نیز طوری نبوده‌اند که بخواهم آنها را بازی کنم. البته گویا نقش پیرزن نیز دیگر در تلویزیون ما وجود ندارد، من بازیگری گزیده‌کار هستم و هر کاری را نیز قبول نمی‌کنم.

این بازیگر در ادامه افزود: برایم پیام اثری که در آن بازی می‌کنم بسیار مهم است و اینکه آن پیام ارزش شنیدن دارد یا خیر نیز حائز اهمیت است. من قبل از اینکه نقش را بپذیرم خودم در جایگاه مخاطب قرار می‌گیرم و اگر با متن ارتباط برقرار کردم اینکه چه کسی کارگردانی اثر را بر عهده دارد نیز برایم دارای اهمیت است.

وی اظهار داشت: در آثار ارزشمند حتی اگر بازی در یک سکانس نیز به من سپرده شود را می‌پذیرم چرا که طول نقش برایم اهمیت ندارد و آن چیز که برایم حائز اهمیت است کیفیت نقشی است که در آن ظاهر می‌شوم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «اغما» در ادامه گفت: اینکه چرا بازیگران کارکشته و پیشکسوت این روزها کم کار یا بیکار شده‌اند را باید از تهیه‌کننده‌ها و کارگردان‌ها پرسید چرا که مطمئناً بازیگران قدیمی دستمزد بالاتری دارند و در این صورت است که از نابازیگران استفاده می‌کنند و این مسائل باعث می‌شود که تلویزیون مخاطب نداشته باشد و گویا فیلمسازان نیز دیگر دغدغه مخاطب ندارند.

سپاه منصور اظهار داشت: در تلویزیون همیشه وقتی اثری خوب از یک کارگردان کارکشته پخش شده است مردم از آن استقبال کرده‌اند و وقتی تمام دغدغه فیلمسازان ارزان تمام کردن کار می‌شود مردم از دیدن تلویزیون خسته می‌شوند و به سمت شبکه‌های ماهواره‌ای روی می‌آورند.

این بازیگر در پایان تصریح کرد: از نظر من وقتی همه دغدغه تلویزیون مسأله مالی می‌شود کارگردان‌های ضعیف روی کار می‌آیند و آثار ضعیف به تلویزیون ارائه می‌دهند. اعتقاد دارم متولیان تلویزیون مردم را به سمت شبکه‌های ماهواره‌ای سوق داده‌اند.

گفتنی است فریده سپاه منصور در فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی متعددی از جمله فیلم‌های سینمایی «مسافر ری»، «کتاب قانون» و «پدر آن دیگری» و مجموعه‌های تلویزیونی «دوران سرکشی»، «مرگ تدریجی یک رویا» و «جلال‌الدین» ایفای نقش کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
گفت و گو اختصاصی دیباچه با انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده

وظیفه داریم تا از اصالت و هویت حقیقی و فطری خانواده حفاظت کنیم / حمایت دولت از هرگونه طرح آموزشی و تأسیس مرکزهایی که بتواند خانواده را ساماندهی کند

۱۲:۳۰  -  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

برای کسب سهمیه ناامید نیستیم/برادران عالمیان شایستگی حضور در المپیک را دارند

۱۰:۴۹  -  ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفت و گو دیباچه با علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی

امسال ما شاهد درخشش ۹۹ شبکه رادیویی بودیم

۱۵:۱۹  -  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با دیباچه :

اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی «هویت ملی» و «سبک زندگی ایرانیان» است

۱۶:۵۹  -  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و توان یابان در گفتگو با دیباچه مطرح کرد؛

ورزشکاران جانباز و توان‌یاب، تابستان در مسابقات پارالمپیک پاریس شرکت می‌کنند/ کسب نتایج درخشان از اهداف مهم فدراسیون

۱۵:۲۵  -  ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در گفتگو «دیباچه» مطرح کرد؛

تیم‌ملی فوتسال لایق قهرمانی بود/ این تیم پتانسیل موفقیت در جام جهانی را دارد

۱۶:۴۱  -  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر در گفتگو با دیباچه:

پنجمین دوره جشنواره فیلم کوثر پس از ۱۵ سال برگزار می‌شود/ جشنواره باب گفتمانی برای پاسخگویی به مسائل زنان

۱۳:۱۴  -  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرکل مهارت دانشگاه تهران در گفتگو با دیباچه مطرح کرد؛

نمایشگاه کارِ دانشگاه تهران برگزار می‌شود!

۱۶:۰۷  -  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳