جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۷۰۹۲
تاریخ انتشار : ۱۹ : ۱۰ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه: فرزاد فرزین خواننده پاپ درباره جدیدترین تجربه بازیگری خود در مجموعه «عاشقانه»  گفت:این چهارمین تجربه بازیگری من است. چون با تهیه کننده و کارگردان این کار آشنایی داشتم و بازی در این سریال برای من پیشنهاد جذابی بود آن را پذیرفتم.

 

5849560956057-400x450

 

به گزارش خبرنگار موسیقی دیباچه؛فرزاد فرزین خواننده توانمند و فعال حوزه پاپ به تازگی  آلبوم صوتی وتصویری خود به نام شش را روانه بازار کرده است ، او از جمله خوانندگانی است که از محبوبیت ویژه ای بین مردم برخوردار است ؛کنسرت متفاوت این خواننده به نام 1410 با توجه به استقبال مردم برای هفتمین بار تمدید شده است. اخیرا هم خبر بازی او در سریال منوچهر هادی شنیده شده که به همین بهانه با وی گفتگویی داشتیم:

قرار است به زودی در سریال «عاشقانه» منوچهر هادی بازی کنید چه شد که تصمیم گرفتید بار دیگر بازیگری را تجربه کنید؟
این چهارمین تجربه بازیگری من است. چون با تهیه کننده وکارگردان این کار آشنایی داشتم وبازی در این سریال برای من پیشنهاد جذابی بود آن را پذیرفتم وگرنه به دلیل فعالیت های موسیقی فشرده ام اصلا دنبال کار تصویری نبوده ام چون من حرفه اصلیم خوانندگی ست و از جایگاهی برخوردار هستم.قرارداد بازی در سریال را بسته ام به زودی کار را شروع خواهیم کرد. تا کنون در ٣ فيلم بلند سينمايي بازي كرده‌ام و تجربه نسبتاً خوبي دارم .مدتی بود که به دلیل مشغله کاری‌ام از سینما فاصله گرفتم ولی با توجه به علاقه و پیشنهاد دوستان دوباره به دنیای بازیگری ورود پیدا کرده ام.

برای هفتمین بار است که کنسرت 1410 تمدید می شود چرا دوباره تصمیم به اجرای این کنسرت را گرفتید؟
کنسرت 1410 در قالب یک برنامه موسیقیایی سفر به آینده را نشان می دهد. با توجه به امکانات کم تلاش کردیم این کنسرت را بر اساس ایده جالب پر فورمنس جلو ببریم. که در نوع خود موفقیت آمیز بود. اگر به خاطر بیاورید کنسرت ماسک هم به دلیل استقبال بی نظیر در6 سانس تمدید شد .
پس همیشه تلاش شما بر این بوده است که کارهای متفاوت وکارگردانی شده ای را به صحنه ببرید به نظرتان تا کنون چقدر توانسته اید در این فرآیند موفق عمل کنید؟
ما یک تیم کاری و به نوعی می توان گفت یک اتاق فکر داریم که در راس آن کیوان ملک مطیعی قرار دارد تمام اجرا ها با کارگردانی او به صحنه می رود. همانطور که می دانید در دنیا کارگردانی صحنه ای کنسرت پاپ با سنتی بسیار متفاوت است پس نباید همه اجرا ها شبیه هم باشد. ایده طراحی شده ودکور تاثیر بسیاری در اجرای خوب می گذارد البته هزینه بالایی را هم در بر می گیرد.

در کدام یک از کنسرت هایی که تاکنون اجرا کردید مجبور شدید هزینه بالایی را پرداخت کنید؟
اولین کنسرت سه بعدی (3D) در ایــــران پر هزینه ترین کنسرتم بود . برای اجرای این کنسرت بر روی سازه های سه بعدی به طول 12 وعرض 6 متر دکور زدیم. این کار پر هزینه وپر استرس بود چون زمان کمی برای گریم ،و... داشتیم. البته کنسرت 1410 هم هزینه بر بود.

تصمیم ندارید این کنسرت را خارج از کشور هم اجرا کنید؟
باید شرایط محیا باشد و تهیه کنندگان کمک کنند که بتوانیم این کار را عملی کنیم.
در شهرستان ها چطور؟
ما اولین و دومین کنسرت پرفورمنس ایران را در شهرستان هایی چون رشت و اهواز اجرا کردیم. بعضی از شهرستان ها امکانات اولیه برگزاری کنسرت را ندارند.
چرا همیشه از ترانه سرا های ثابت استفاده می کنید؟
هر خواننده‌ای تیم مخصوص خود را دارد ؛یاحا کاشانی، حامد رجبی، مسعود محمدی، زهرا عاملی، روزبه بمانی هم تیم ثابت من هستند .من سبک ثابتی با شخصیت فرزاد فرزین دارم . هر خواننده‌ای باید بتواند با توجه به چهار چوب‌ها فعالیت کند.

از انتشار آلبوم تازه ای خبری نیست؟
آلبوم تازه‌ای را شروع کردیم ، فعلا نمی توانم راجع به آن صحبت کنم. در حال حاضر درگیر آماده کردن قطعات آن هستیم ؛قصد داشتم تا عید آن را منتشر کنم احتمالا زودتر منتشر می شود. در این آلبوم تلاش کردم نگاه به ترانه قوی تر باشد.همانطور که در آلبوم شش فضا متفاوت بود. تک ترک تازه ای هم آماده انتشار دارم.
شما اشاره کردید به تک ترک تازه خود در این باره هم می توانید توضیح دهید؟
این تک آهنگ درباره جنگ است که موضوع ملی دارد ؛درست است که همه خوانندگان راجع به جنگ خوانده‌اند ولی این کار بسیار متفاوت است. برخی کارها مصرفی و برخی دیگر عمیق و ماندگار هستند ؛مثل کاری که برای ماه عسل اجرا کردم کاری عمیق و ماندگار بود.
با توجه به این نکات دوست دارید در کدام فضا بیشتر کار کنید؟
ترانه عمقی دارد که در زمان ومکان ثابت نیست وبر اساس نیاز جامعه پیش می‌رود. قطعا ترانه شاد باعث انرژی به مخاطب می شود ؛فضای موسیقی نباید غمگین باشد. بستگی به شرایط کنونی‌ام ترانه شاد وغمگین را اجرا می‌کنم؛ در حقیقت سیستم شخصیتیم طوری است که احساساتم درگیر کارم می شود. کارهای اسلو(آرام) را بیشتر می پسندم.

گفت و گو: سارا صادقی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳