دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Monday, 13 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۶۰۴۳
تاریخ انتشار : ۰۳ : ۱۳ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه: علی اکبر تحویلیان گفت خبر توقف ساخت مجموعه تلویزیونی «دیوار شیشه‌ای» را تکذیب می‌کنم و از اینکه این خبر از کجا آمده است بی خبر هستم.

علی‌اکبر تحویلیان تهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: خبر توقف ساخت مجموعه تلویزیونی «دیوار شیشه‌ای» را تکذیب می‌کنم و از اینکه این خبر از کجا آمده است بی خبر هستم.

تحویلیان خاطرنشان کرد: تا امروز 40 درصد از ساخت این مجموعه تلویزیونی انجام شده و گروه کار تصویربرداری را در لوکیشن‌های مختلف انجام می‌دهند. «دیوار شیشه‌ای» در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای ساخته می‌شود و هنوز زمان و نحوه پخش این مجموعه تلویزیونی مشخص نیست.

دیباچه - علی اکبر تحویلیان

وی افزود: راما قویدل و نوید میهن دوست دو کارگردان این مجموعه اپیزودیک هستند و احمد معظمی نیز به زودی به عنوان سومین کارگردان به جمع گروه تولید این مجموعه تلویزیونی خواهد پیوست.

این تهیه‌کننده در ادامه اظهار داشت: هنوز مشخص نیست که «دیوار شیشه‌ای» از چه شبکه‌ای پخش خواهد شد. ضمن اینکه هنوز بازیگر مرد اصلی این مجموعه مشخص نشده و با چند بازیگر برای ایفای این نقش صحبت شده که هنوز هیچ یک از آنها به قطعیت نرسیده است.

تحویلیان در پایان خاطرنشان کرد: تدوین این مجموعه تلویزیونی همزمان با ساخت آن در حال انجام است و تا امروز تدوین 10 قسمت از «دیوار شیشه‌ای» به طور کامل انجام شده است.

این سریال دو بازیگر ثابت و اصلی دارد، بازیگر زن اصلی فریماه ارباب است که به تازگی انتخاب شده است، اما هنوز بازیگر مرد اصلی «دیوار شیشه‌ای» انتخاب نشده است.

«دیوار شیشه‌ای» علاوه بر ساختار اپیزودیک، قصه‌هایی پیوسته به یکدیگر نیز دارد که ضمن روایت یک داستان اصلی در هر قسمت داستان مستقلی را هم در بر می‌گیرد و به ارتباط بین افرادی می‌پردازد که از رسانه استفاده می‌کنند و به واسطه بهره بردن از رسانه‌های مختلف با دنیای بیرون و جهان پیرامونی خود در ارتباط هستند. این سریال در قالب برنامه‌ای روایت می‌شود که در هر قسمت افراد مختلفی با ماجراهای گوناگون و تجربه متفاوت از یکدیگر وارد آن می‌شوند و برای استمداد یا روشنگری جامعه به این قصه رفت‌و آمد دارند.

داستان ثابتی برای این سریال در نظر گرفته شده است که به حوادث و اتفاقات و مشکلات زندگی تهیه کننده این برنامه تلویزیونی با همسرش که او هم از عوامل تهیه برنامه است، می‌پردازد.

همچنین به دلیل ساختار اپیزودیک و سریالی این اثر بازیگرانی چون: شبنم قلی خانی، زهیر یاری، الهام جعفرنژاد، سیامک احصائی، روشنک عجمیان، هدایت هاشمی، سولماز غنی، علیرام نورائی، طوفان مهردادیان، مریم سرمدی، مهران نائل،‌ نگین معتضدی، کورش تهامی و ... تا به حال در این سریال حضور داشته‌اند.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
رئیس طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با دیباچه :

اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی «هویت ملی» و «سبک زندگی ایرانیان» است

۱۶:۵۹  -  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و توان یابان در گفتگو با دیباچه مطرح کرد؛

ورزشکاران جانباز و توان‌یاب، تابستان در مسابقات پارالمپیک پاریس شرکت می‌کنند/ کسب نتایج درخشان از اهداف مهم فدراسیون

۱۵:۲۵  -  ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در گفتگو «دیباچه» مطرح کرد؛

تیم‌ملی فوتسال لایق قهرمانی بود/ این تیم پتانسیل موفقیت در جام جهانی را دارد

۱۶:۴۱  -  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر در گفتگو با دیباچه:

پنجمین دوره جشنواره فیلم کوثر پس از ۱۵ سال برگزار می‌شود/ جشنواره باب گفتمانی برای پاسخگویی به مسائل زنان

۱۳:۱۴  -  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرکل مهارت دانشگاه تهران در گفتگو با دیباچه مطرح کرد؛

نمایشگاه کارِ دانشگاه تهران برگزار می‌شود!

۱۶:۰۷  -  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
« رستگاری » چه دستاوردی برای کارگردان اخراجی ها داشت؟

برگ برنده‌ی آخرین اثر مسعود ده نمکی!

۱۷:۲۳  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

شرایط سختی برای کسب سهمیه داریم/ملی پوشان از روند آمادگی دور نیستند

۱۴:۲۲  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳