دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Monday, 20 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۳۹۹۹
تاریخ انتشار : ۱۵ : ۱۳ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
صدیقه کیانفر گفت: خوشبختانه دوران نقاهت را سپری کرده و در حال حاضر در سلامتی کامل به سر می‌برم به طوریکه بازی در مجموعه‌ای تلویزیونی را امشب آغاز خواهم کرد.

صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که چندی پیش به دلیل بیماری دوران بستری بودن در بیمارستان را سپری می‌کرد در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: مدتی دچار مشکل روده شده بودم و این مشکل تبدیل به هموروئید شده بود و در بیمارستان بستری بودم. به همین دلیل ناخواسته مدتی از تلویزیون و رادیو دور شدم.

کیانفر خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از یک ماه تحمل بیماری و درد و سپری کردن دوران نقاهت در حال حاضر در سلامتی کامل به سر می‌برم و به تازگی از طرف سیما فیلم با من تماس گرفته شده و بازی در یک مجموعه تلویزیونی به من پیشنهاد شده که حضور در این مجموعه را پذیرفتم.

وی افزود: در این مجموعه امشب جلوی دوربین می‌روم و نقش مادری را بازی می‌کنم که دخترش مرجان نام دارد و هنرپیشه سینما است. نام این مجموعه را نمی‌دانم اما کارگردانی آن را امید علیازی بر عهده دارد.

این بازیگر در ادامه اظهار داشت: مدت زیادی است که در تلویزیون حضور ندارم، احساس می‌کنم کنار گذاشته شده‌ام و کم کاری من به هیچ وجه خودخواسته نیست و متأسفانه پیشنهادی نداشته‌ام، به عنوان یک بازیگر نمی‌توانم خانه‌نشینی را ترجیح دهم. خوشبختانه بر خلاف تلویزیون در رادیو بارها پیشنهاداتی به من شد که متأسفانه به دلیل بیماری نتوانستم آن‌ها را بپذیرم اما به زودی در یکی از نمایش‌های رادیویی حضور خواهم داشت.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «مسافر» در ادامه خاطرنشان کرد: هیچ دلیلی برای اینکه کنار گذاشته‌ شده‌ام نمی‌توانم پیدا کنم و ای کاش می‌شد حداقل از کارگردان‌هایی که در گذشته با آنها همکاری داشتم بپرسم که چرا کنار گذاشته شده‌ام، این مشکل گریبانگیر بسیاری از بازیگران پیشکسوت شده که بسیاری از آنها را خانه‌نشین کرده است.

کیانفر افزود: مدیران اختیار کار خود را دارند و نمی‌خواهم انتظاراتم از آنها را بیان کنم چرا که پاسخی از آنها نخواهم شنید و اتفاق خاصی با بیان گلایه‌های ما رخ نخواهد داد. ترجیح می‌دهم سکوت کنم و منتظر باشم تا برای حضور در فیلم یا سریالی تلویزیونی به من پیشنهاد شود که اگر اثر قابل قبول باشد حتماً در آن حضور خواهم داشت.

این بازیگر در ادامه اظهار داشت: کار در رادیو و تلویزیون برایم فرقی ندارد. هر دو هنر هستند و وقتی می‌بینم که پیشنهاداتی از رادیو به من می‌شود بسیار خوشحال می‌شوم و با کمال میل کار در رادیو را می‌پذیرم. در تلویزیون شکل کار متفاوت است، تلویزیون هنری همراه با فیزیک است و هر دو هنر را متعلق به مردم می‌دانم و کار کردن برای مردم بسیار لذتبخش است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آخرین کاری که در رادیو داشتم بازی در نمایشی رادیویی با عنوان «فراموشی» بود که نقش مادر خانواده را ایفا می‌کردم که از بیماری آلزایمر رنج می‌برد. کارگردانی این اثر را آشا مهرابی بر عهده داشت که خوشبختانه از کار من نیز بسیار راضی بود.

گفتنی است صدیقه کیانفر در مجموعه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی متعددی از جمله مجموعه‌های تلویزیونی «میوه ممنوعه»، «شب دهم» و «داستان یک شهر 2» و فیلم‌های سینمایی «من زمین را دوست دارم»، «همسر»، «مستأجر» و «هامون» ایفای نقش کرده است.
برچسب ها: صدیقه کیانفر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
تهیه کننده برنامه رادیویی " استودیو هشت" به دیباچه گفت

سعی کردیم در ماجرای لغو کنسرت امید حاجیلی، مشکل را رفع کنیم

۱۷:۱۴  -  ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفت و گو اختصاصی دیباچه با انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده

وظیفه داریم تا از اصالت و هویت حقیقی و فطری خانواده حفاظت کنیم / حمایت دولت از هرگونه طرح آموزشی و تأسیس مرکزهایی که بتواند خانواده را ساماندهی کند

۱۲:۳۰  -  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

برای کسب سهمیه ناامید نیستیم/برادران عالمیان شایستگی حضور در المپیک را دارند

۱۰:۴۹  -  ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفت و گو دیباچه با علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه ملی

امسال ما شاهد درخشش ۹۹ شبکه رادیویی بودیم

۱۵:۱۹  -  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با دیباچه :

اولویت‌ طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی «هویت ملی» و «سبک زندگی ایرانیان» است

۱۶:۵۹  -  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و توان یابان در گفتگو با دیباچه مطرح کرد؛

ورزشکاران جانباز و توان‌یاب، تابستان در مسابقات پارالمپیک پاریس شرکت می‌کنند/ کسب نتایج درخشان از اهداف مهم فدراسیون

۱۵:۲۵  -  ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در گفتگو «دیباچه» مطرح کرد؛

تیم‌ملی فوتسال لایق قهرمانی بود/ این تیم پتانسیل موفقیت در جام جهانی را دارد

۱۶:۴۱  -  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳