شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 11 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۲۳۴۱
تاریخ انتشار : ۴۷ : ۱۳ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
دیباچه: کلیپ تصویری «دستامو دریاب» از آلبوم «دستامو دریاب» به آهنگسازی و با صدای «کوروش انوش» خواننده ایرانی و بین‌المللی ارکستر ملی سوئیس؛ با اعتراض به کشتار مردم بی‌دفاع و بی‌گناه در جهان منتشر شد.

به گزارش دیباچه، آلبوم «دستامو دریاب» به آهنگسازی، تهیه‌کنندگی و با صدای «کوروش انوش» خواننده بین‌المللی ارکستر ملی سوئیس به سبک موسیقی پاپ و کلاسیک؛ با نظارت دکتر «محمد سریر» و با غزل‌هایی از محمد علی بهمنی، اکبر آزاد، دکتر افشین یدالهی، علیرضا بدیع، سامیه سلیمی و پرستو رشیدی با مدیریت «صدرالدین حسین‌خانی» توسط مؤسسه «نغمه سرای روژین» و توسط پخش «هنر شهر» در سراسر کشور منتشر ‌شده است.

دیباچه-کوروش انوش


کلیپ تصویری «دستامو دریاب» از آلبوم «دستامو دریاب» با صدای کوروش انوش هنرمند ایرانی الاصل مقیم سویس و خواننده بین‌المللی ارکستر ملی سوئیس با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با اعتراض به جنگ و خونریزی و کشتار مردم بی‌دفاع و بی‌گناه در جهان، جهت انتشار در شبکه‌ها و رسانه‌های داخلی منتشر شده است.

قطعه «دستامو دریاب» به آهنگسازی و با صدای «کوروش انوش» با ترانه‌‌ای از «علیرضا بدیع» و تنظیم «امید حُجت» در استویو «راگا» در تهران ضبط شده و میکس و مسترینگ آن توسط «ایمان حجت» صورت گرفته است؛ کارگردان این کلیپ تصویری را نیز «حمید سلیمی» برعهده داشته است.

«کوروش انوش» در مورد کلیپ تصویری «دستامو دریاب» گفت: هم اکنون در جای جای جهان جنگ و خونریزی و قتل و عام مردم بی‌دفاع صورت می‌گیرد و همراهی و همدردی با این مردم بی‌گناه تمام هم و غم من در انتشار این اثر بوده است. نه دین و نه اعتقاد من این اجازه را می‌دهد و نه پیامبر من این دستور را داده است که با جنگ و خونریزی بر انسان‌های ضعیف می‌توان غلبه کرد و پا روی اعتقادات مردم گذاشت، آنهم در دنیای خیلی فانی و زودگذری که افرادی با اندیشه‌های تاریک خود، قصد حکمرانی بر آن را دارند. وی همچنین گفت: هدفم از انتشار این کلیپ تصویری این بود که در مورد اتفاقات ناگواری که در این دنیا پیش می‌آید؛ بدین‌گونه درد دل و اعتراض کرده باشم و امیدوارم همه مردم، همه فرهنگها و همه مذاهب در سراسر جهان، دست به دست یکدیگر بدهند و با همفکری و اعتقاد خود؛ بتوانند آن ماهیت انسان‌بودن و دین عشق ورزیدن را به تمام دنیا ثابت کنند، چون خداوند عشق را در وجود تمام انسان‌ها به یک اندازه هدیه داده است.

خواننده بین‌المللی ارکستر ملی سوئیس در ادامه افزود: چقدر خوب می‌شود با راهنمایی و هدایت معلم‌های خوبی همچون پیامبر (ص) و دیگر ادیان الهی، در این دنیا بتوانیم با آرامش در کنار یکدیگر زندگی بکنیم. من از خدا می‌خواهم که نفس و جان داشته باشم و صدایم یاری بکند؛ تا بتوانم این فریاد و حس واقعی انسان‌هایی که واقعاً دوست دارند به‌دور از جنگ و خونریزی با عشق در کنار همدیگر سالم زندگی بکنند را با صدایم بخوانم و تنها چیزی که مدنظرم بود؛ فکر کردم شاید از طریق موسیقی می‌شود این اعتراض یا همدردی را عنوان کرد.

«کوروش انوش» خواننده آلبوم «دستامو دریاب» در پایان تأکید کرد: از اتفاقاتی ناگواری که در حال حاضر در این دنیا می‌افتد ناراحت هستم و از خدا می‌خواهم که به همه ما کمک بکند تا بتوانیم در کنار یکدیگر با هنر عشق ورزیدن، یک زندگی سالم را با صلح و صفا در این دنیای کوتاه تجربه بکنیم.

لینک‌‌های کلیپ تصویری «دستامو دریاب» برای دانلود آزادانه:

https://www.dropbox.com/sh/ k909y4nbxv7wdzu/ AABrcsob21fsGN86iZQYC92Na?dl=0

https://www.dropbox.com/sh/ 29zd1bz4yjvkxez/AADEz6q- 353PqCkozUxHi8sVa?dl=0
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در گفتگو «دیباچه» مطرح کرد؛

تیم‌ملی فوتسال لایق قهرمانی بود/ این تیم پتانسیل موفقیت در جام جهانی را دارد

۱۶:۴۱  -  ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر در گفتگو با دیباچه:

پنجمین دوره جشنواره فیلم کوثر پس از ۱۵ سال برگزار می‌شود/ جشنواره باب گفتمانی برای پاسخگویی به مسائل زنان

۱۳:۱۴  -  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرکل مهارت دانشگاه تهران در گفتگو با دیباچه مطرح کرد؛

نمایشگاه کارِ دانشگاه تهران برگزار می‌شود!

۱۶:۰۷  -  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
« رستگاری » چه دستاوردی برای کارگردان اخراجی ها داشت؟

برگ برنده‌ی آخرین اثر مسعود ده نمکی!

۱۷:۲۳  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

شرایط سختی برای کسب سهمیه داریم/ملی پوشان از روند آمادگی دور نیستند

۱۴:۲۲  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳