سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Tuesday, 07 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۲۲۹۸
تاریخ انتشار : ۰۹ : ۱۵ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
سعید مقدم گفت: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «اگر من بودم» هفته آینده آغاز خواهد شد.

سعید مقدم تهیه‌کننده و کارگردان تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجموعه تلویزیونی «اگر من بودم» را برعهده دارم. پیش از این قرار بود که تصویربرداری این مجموعه آغاز شود که متأسفانه به دلیل آماده نبودن لوکیشن‌ها تصویربرداری را به تعویق انداختیم.

مقدم خاطرنشان کرد: لوکیشن‌های تصویربرداری در حال آماده‌سازی است و تغییراتی در بازیگران صورت گرفته است. تمرینات بازیگران به طور کامل انجام شده و هفته آینده تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی آغاز خواهد شد.

این کارگردان در ادامه افزود: تصویربرداری این مجموعه به طور کامل در استان البرز صورت خواهد گرفت. «اگر من بودم» مجموعه‌ای اپیزودیک است که با همکاری معاونت اجتماعی ناجی هنر ساخته می‌شود. هر اپیزود از این مجموعه به یک مسأله می‌پردازد و یک عنوان خاص دارد، به عنوان مثال اپیزود اول «اگر من بودم» «شبنم» نام دارد که اکثر قصه در کلانتری و بیمارستان می‌گذرد.

وی اظهار داشت: این مجموعه در 26 قسمت ساخته خواهد شد که طبق صحبت‌های انجام شده از شبکه 2 سیما پخش خواهد شد و شبکه‌های دیگری چون شبکه نسیم را نیز در نظر داریم که مذاکراتی نیز انجام شده است.

مقدم در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه با ناجی هنر همکاری داریم فیلمنامه هر اپیزود باید مورد تأیید قرار گیرد. مسائلی چون فالگیری، تلگرام، کلاس‌های بازیگری غیرمجاز، مدلینگ، مواد مخدر، خرید و فروش کودک و... مسائلی هستند که در این مجموعه به آنها خواهیم پرداخت، «اگر من بودم» به طور کلی به موضوعات کلاهبرداری و فعالیت‌های خلاف قانون می‌پردازد.

این کارگردان در ادامه عوامل ساخت این مجموعه را معرفی کرد و گفت: امین بسطامی به عنوان سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریز، حسین میرزاعلی در مقام مدیرفیلمبرداری، آلا سعیدی در مقام دستیار کارگردان، جمشید اکبرزاده به عنوان طراح جلوه‌های ویژه، حسین غضنفری در مقام تدوینگر، متین روستا به عنوان طراح صحنه و لباس، آیدا محمدی به عنوان طراح گریم در ساخت این اثر همکاری دارند که البته با توجه به اینکه ممکن است هر اپیزود از این مجموعه توسط کارگردانی جوان ساخته شود برخی از عوامل نیز تغییر کنند.

وی افزود: غزل عبدی، یلدا مهیا، حسنا عاشری، محمدرضا طالب‌زاده، فریده خادم‌الحسینی و بیژن میرافشار بازیگران این مجموعه هستند که البته بازیگران دیگری در حال آماده شدن هستند و در این مجموعه حضور خواهند داشت. بازیگران «اگر من بودم» با توجه به اینکه این مجموعه یک اثر اپیزودیک است، ثابت نیستند. نویسنده اپیزود اول این مجموعه نیز خانم براهویی است که نویسنده‌ها در اپیزودهای مختلف تغییر خواهند کرد.

مقدم در ادامه اظهار داشت: قصد دارم به این نکته نیز اشاره کنم جمشید اکبرزاده که مدیریت جلوه‌های ویژه مجموعه «اگر من بودم» را برعهده دارد یک آکادمی جلوه‌های ویژه در ایران برگزار می شود که مدیریت آن را نیز عهده‌دار است.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر در گفتگو با دیباچه:

پنجمین دوره جشنواره فیلم کوثر پس از ۱۵ سال برگزار می‌شود/ جشنواره باب گفتمانی برای پاسخگویی به مسائل زنان

۱۳:۱۴  -  ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرکل مهارت دانشگاه تهران در گفتگو با دیباچه مطرح کرد؛

نمایشگاه کارِ دانشگاه تهران برگزار می‌شود!

۱۶:۰۷  -  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
« رستگاری » چه دستاوردی برای کارگردان اخراجی ها داشت؟

برگ برنده‌ی آخرین اثر مسعود ده نمکی!

۱۷:۲۳  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

شرایط سختی برای کسب سهمیه داریم/ملی پوشان از روند آمادگی دور نیستند

۱۴:۲۲  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳