جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۱۶۸۶
تاریخ انتشار : ۰۲ : ۱۲ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
دیباچه: آتنه فقیه نصیری گفت به تازگی در مجموعه تلویزیونی «ملکا» ایفای نقش کرده که چند روزی است کارش در این پروژه به پایان رسیده است.

mj642scyqjw7cl7ps0j7

آتنه فقیه نصیری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: به تازگی در مجموعه تلویزیونی «ملکا» به کارگردانی احمد امینی ایفای نقش کرده ام که چند روزی است کار من در این پروژه به پایان رسیده است.

فقیه نصیری خاطرنشان کرد: در این مجموعه تلویزیونی نقش یک روانپزشک را دارم. نقشی که ایفا کرده ام با وجود اینکه نقش خوبی است از کاراکترهای اصلی سریال به حساب نمی آید و تصویربرداری این اثر همچنان ادامه دارد.

این بازیگر در ادامه افزود: پیش از این با احمد امینی و آرمان زرین کوب که تهیه کننده مجموعه «ملکا» است همکاری داشته ام و به دلیل تجربه های خوبی که با این دو فیلمساز داشتم حاضر شدم که در این اثر نیز با آنها همکاری کنم که البته فیلمنامه خوب مجموعه «ملکا» نیز از نکات مثبت این سریال بود.

وی در ادامه این بحث اظهار داشت: البته باید به این نکته نیز اشاره کنم که نقشی که به من پیشنهاد شد نقشی بود که با توجه به شرایط جسمانی ام می توانستم به راحتی از ایفای آن برآیم و این مسأله نیز از دلایل حضور من در مجموعه تلویزیونی «ملکا» بود که امیدوارم با توجه به فیلمنامه و گروه خوبی که برای ساخت این اثر مشغول به کار هستند «ملکا» مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «شمعدونی» اظهار داشت: اکثر بازیگرانی که این روزها در تلویزیون ایفای نقش می کنند بازیگرانی هستند که به کار خود تسلط دارند و ورود بازیگران جدید به دنیای بازیگری از مسائلی طبیعی است که در همه جای دنیا رخ می دهد و ما نباید از این مسأله ناراحت باشیم.

فقیه نصیری در ادامه این بحث افزود: نیروی تازه نفس و جدید که از عهده کار خود برمی آید می تواند برای تلویزیون ارزشمند باشد. زمانی من نیز به عنوان یک بازیگر جدید وارد عرصه بازیگری شدم و نباید بازیگران دیگر از جمله من این تصور را داشته باشیم که ورود بازیگران جدید باعث می شود که جایگاه ما متزلزل شود چرا که این مسأله یک سیر طبیعی در دنیای بازیگری است.

این بازیگر در پایان اظهار داشت: متأسفانه این روزها شاهد هستیم که بازیگران پیشکسوت بسیاری از بیکاری رنج می برند اما آنها باید گلایه هایشان را از فیلمسازان و فیلمنامه نویسان داشته باشند که چرا متنی نمی نویسند یا اثری نمی سازند که جایی برای حضور آنها نیز وجود داشته باشد. نمی توان این مشکل را نشأت گرفته از ورود بازیگران جدید دانست و از نظر من وضعیت بازیگری در تلویزیون بسیار خوب است و من شاهد حضور بازیگرانی در جلوی دوربین هستم که نقششان را به خوبی ایفا می کنند.

گفتنی است آتنه فقیه نصیری در مجموعه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی متعددی از جمله مجموعه های تلویزیونی «کت جادویی»، «داستان یک شهر» و «مثل هیچکس» و فیلم های سینمایی «مزرعه پدری»، «من زمین را دوست دارم» و «جیب برها به بهشت نمی روند» ایفای نقش کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳