شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 27 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۰۹۳۱
تاریخ انتشار : ۰۴ : ۱۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
دیباچه: تهیه کننده فیلم سینمایی "برف سرخ" گفت: پیش تولید این فیلم سینمایی از مرداد ماه آغاز شده و کار فیلمبرداری نیز از هفت مهرماه آغاز می شود.

به گزارش دیباچه به نقل از نسیم آنلاین، مسعود ردایی تهیه کننده فیلم سینمایی "برف سرخ"  عنوان کرد: برف سرخ یک فیلم سینمایی است که دارای مضمونی اجتماعی بوده و در واقع یک دارم اجتماعی محسوب می شود.

دیباچه-فاطمه معتمد آریا


وی افزود: پیش تولید فیلم سینمایی "برف سرخ" از دوم مرداد ماه سال جاری آغاز شده است. این بخش از پروژه پیش تولید اولیه است که تا آخر مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

این تهیه کننده ادامه داد: سپس به دلیل اینکه "بهرام توکلی" کارگردان کار یک سفری دارند و سر پروژه حضور نخواهند داشت مدتی را مشغول کارهایی از قبیل طراحی و ساخت دکور خواهیم بود و سپس از تاریخ 25 شهریور ماه نیز دورخوانی های ما شروع می شود.

ردایی پیرامون زمان دقیق آغاز فیلمبرداری این پروژه نیز تصریح کرد: با پایان یافتن مراحل پیش تولید این فیلم سینمایی، از تاریخ هفتم مهرماه نیز استارت فیلم برداری فیلم سینمایی "برف سرخ" را خواهیم زد.

وی سپس به لوکیشن هایی که فیلمبرداری در آن انجام خواهد شد اشاره و خاطرنشان کرد: لوکیشن های این فیلم سینمایی در تهران و سردشت قرار دارد.

این تهیه کننده اضافه کرد: پیرامون خط داستانی "برف سرخ" هم باید بگویم که داستان این فیلم درباره زنی بیمار است که بعد از سال ها تحمل درد و رنج برای معالجه به تهران می آید، اما بعد از اتفاقاتی معالجه او به تاخیر می افتد.

ردایی در پایان گفت: این فیلم سینمایی 17 بازیگر دارد که از این تعداد 4 بازیگر آن نقش های اصلی فیلم را برعهده دارند. بر این اساس تا امروز حضور "فاطمه معتمد آریا" و "صابر ابر" در این فیلم قطعی شده و دو بازیگر دیگر که یک آقا و یک خانم هستند بزودی مشخص می شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳