شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 27 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۳۵۳۲
تاریخ انتشار : ۰۸ : ۱۲ - ۲۲ اسفند ۱۴۰۲

کیوان شیرآقایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» درخصوص انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ووشوی مردان اظهار داشت: به شخصه برنامه‌ای برای اینکه مسئولیت تیم ملی را برعهده بگیرم نداشتم و می‌خواستم مجدداً در کنار تیم جوانان باشم، ولی از آنجایی که شناخت خوبی از ملی‌پوشان دارم و با اکثر آن‌ها هم در تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر حضور داشتم، حس کردم می‌توانم به تیم ملی کمک کنم. البته که پیش از این اتفاق به عنوان عضوی از کادر فنی در کنار تیم بزرگسالان بودم.

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

وی در مورد برنامه‌های تیم ملی در سال جدید اینگونه توضیح داد: برنامه‌های ما از همان ابتدا مشخص بود و چند روزی است که اردوهایمان را شروع کردیم. با امیر اوجاقی، سرمربی سابق تیم ملی چندین سال همکاری داشتم، شرایط جوری پیش رفت که این مسئولیت بزرگ را به من دادند و حالا امیدوارم بتوانیم مسیر رو به رشد ووشو را ادامه دهیم و در مسابقاتی که در پیش داریم موفق ظاهر شویم.

شیرآقایی ادامه داد: در حال حاضر نخستین رویدادی که در پیش رو داریم، رقابت‌های انتخابی جام جهانی است که حدود ۲ ماه دیگر برگزار خواهد شد. هدفمان حضور در این مسابقات است و چون اخیرا هم به دلیل عدم صدور ویزا توسط آمریکا ملی پوشان رقابت‌های جهانی را از دست دادند، تصمیم داریم در رقابت‌های انتخابی با همان ترکیب قبلی شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی درباره آخرین وضعتت یوسف صبری عنوان کرد: صبری به دلیل مصدومیت در این مسابقات کنار تیم نخواهد بود. البته بعد از رقابت‌های انتخابی، مسابقات قهرمانی آسیا را داریم که به احتمال زیاد صبری به این مسابقات برسد. البته هنوز تکلیف تیم اعزامی به این مسابقات مشخص نیست و ممکن است در برخی اوزان بخواهیم جوانگرایی کنیم.

شیرآقایی در پایان درباره نتیجه احتمالی تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: هدف بهترین نتیجه است. تیم ملی در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ شانگ‌های در هر ۵ وزن، ۵ طلا گرفت که اتفاق بزرگی بود. در رده‌های پایه هم ما ۲ دوره پیاپی قهرمان جهان شدیم. هدف اول ما این است که یک بار دیگر بتوانیم از روی دیوار چین رد شده و به برتری مطلق مقابل آن‌ها برسیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: ووشو
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳