شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 27 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۴۸۶۷۷
تاریخ انتشار : ۵۳ : ۱۸ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
به گزارش دیباچه،به نقل از : خبرگزاری ANI، در حالی که شبکه های اجتماعی تبدیل به جز جدایی ناپذیر زندگی افراد شده اند، سیف علی خان (Saif Ali Khan) بازیگر مطرح بالیوود بعد از مدت ها که هواداران وی خواستار پیوستنش به اینستاگرام شدند، اعلام کرد که از این ماه وارد این شبکه اجتماعی خواهد شد. پسرش ابراهیم علی خان هم این خبر را در استوری خود در اینستاگرام اعلام کرد.

تونل سینما |مروری بر اخبار سینمای چهان |از حضور بازیگز مطرح سینمای هند در اینستاگرام تا آشنایی با ارزان ترین سینمای شهر بیرمنگام

در حال حاضر اکانت وی به صورت شخصی است. این صفحه توسط شخص علی خان اداره نمی شود اما تیم روابط عمومی وی اداره صفحه اینستاگرامش را بر عهده دارند. با این همه بازیگر سریال اینترنتی بازی های مقدس(Sacred Games) ماهی یکبار با هوادارانش از این طریق ارتباط برقرار خواهد کرد.

بیرمنگام صاحب ارزانترین بلیط سینمای بریتانیا

به گزارش بیرمنگام مِیل، با توجه به تعطیلی مدارس و اکران بلاک باستر های سینمایی، رفتن به سینما تفریح مناسبی به حساب می آید. اما فیلم دیدن در صورتی که بخواهید به همراه همه اعضای خانواده به سینما بروید چندان ارزان نیست. خبر خوب این است که بیرمنگام ارزانترین مکان برای تماشای یک فیلم در بریتانیا است.

سایت مسافرت (Globehunters) قیمت بلیط سینما را در بیش از 60 شهر بررسی کرده و بیرمنگام را به عنوان ارزانترین شهر برای دیدن یک فیلم بلاک باستر انتخاب کرده است. البته بیرمنگام در این رده بندی تنها نیست و مقام اول را به طور مشترک با شهر کوچک هال (Hull) در اختیار دارد. براساس این تحقیق در بیرمنگام با 4 پوند می توان به دیدن فیلم نشست.

شهر کراولی (Crawley) با قیمت 13.50 پوند گرانترین شهر برای دیدن فیلم در بریتانیا است. ارزانترین بلیط سینما در کشور مربوط به سینمایی به نام MAC است که در کننون هیل پارک (Cannon Hill Park) واقع شده و بعد از دیدن وب سایت این مرکز متوجه خواهید شد که دیدن فیلم شگفت انگیزان 2 (Incredibles 2) برای تمام گروه های سنی تنها با 4 پوند امکان پذیر است.

تونل سینما |مروری بر اخبار سینمای چهان |از حضور بازیگز مطرح سینمای هند در اینستاگرام تا آشنایی با ارزان ترین سینمای شهر بیرمنگام

قسمت دوم ماما میا در صدر پرفروش های هفته قرار گرفت

در جدول فروش هفتگی فیلم ها در سینمای جهان بیش از هر چیز درخشش دنباله های فیلم های موفق سال های گذشته جلب نظر می کند. به عبارتی به نظر می رسد که کمپانی های فیلم سازی بزرگ همچنان بر ادامه ساخت دنباله های موفق و مطمئن در فروش گیشه تاکید دارند و به ندرت شاهد حضور فیلمی جدید با داستان و شخصیت های جدید هستیم. نگاهی می کنیم به پرفروش ترین فیلم های سینمای آمریکا و جهان در هفته ای که گذشت.

در جدول فروش هفتگی سینماهای آمریکا، شاهد اکران دو دنباله در صدر جدول هستیم. اکولایزر 2 (The Equalizer 2) دنباله فیلم تحسین شده اکولایزر (2014) است و دنزل واشنگتن که در قسمت اول نیز هنرنمایی کرد در این قسمت هم حضور دارد. این فیلم در اولین هفته اکران خود 36,011 میلیون دلار فروش کرد تا در صدر جدول فروش فیلم های آمریکا بنشیند. 62 میلیون دلار برای ساخت این اکشن هزینه شده است.

در رده دوم، باز هم شاهد حضور یک دنباله هستیم. ماما میا ! دوباره آمدیم ( Mamma Mia! Here We Go Again) ده سال بعد از اکران موفق قسمت اول، به نمایش عمومی در آمده و در هفته اول فروش خود را به 34,952 میلیون دلار رساند و در رده دوم قرار گرفت. هزینه ساخت این موزیکال 75 میلیون دلار بود.

در رده سوم هم بازهم با دنباله، این بار یک انیمیشن موفق رو به رو هستیم. هتل ترنسیلوانیا: تعطیلات تابستانی (Hotel Transylvania 3: Summer Vacation ) در هفته دوم اکران خود فروش 23,765 میلیون دلاری داشت تا مجموع فروش خود را به 91,704 میلیون دلار برساند. هزینه ساخت این انیمیشن 80 میلیون دلار اعلام شده است.

در بریتانیا هم ماما میا پیشتاز بود. در بریتانیا این فیلم در هفته اول اکران خود فروش 12,741 میلیون دلار را تجربه کرد. در رده دوم باز هم شاهد دنباله انیمیشن موفق شگفت انگیزان (2004) بودیم. انیمیشن شگفت انگیزان 2 که بعد از حدود 14 سال بعد از قسمت اول اکران شده در دومین هفته اکران خود، 8,935 میلیون دلار فروش کرد.

تونل سینما |مروری بر اخبار سینمای چهان |از حضور بازیگز مطرح سینمای هند در اینستاگرام تا آشنایی با ارزان ترین سینمای شهر بیرمنگام

در رده سوم، فیلم هیجان انگیز آسمانخراش (Skyscraper) با بازی دواین جانسون، در دومین هفته اکران خود 1,168 میلیون دلار فروش کرد تا در دومین هفته اکران خود به رقم 5,469 میلیون دلار برسد.

با این همه به نظر می رسد که موزیکال ماما میا در این هفته فاتح گیشه های جهانی هم شده است و حضور این فیلم در صدر جدول فروش هفتگی فیلم ها در سراسر جهان مهر تائیدی بر این موضوع است. این فیلم در کشورهای استرالیا با 4,381 میلیون دلار، آلمان با 3,576 میلیون دلار و اسپانیا با 2,104 میلیون دلار در صدر فروش هفتگی فیلم های اکران شده در این کشور ها قرار گرفت.

تونل سینما |مروری بر اخبار سینمای چهان |از حضور بازیگز مطرح سینمای هند در اینستاگرام تا آشنایی با ارزان ترین سینمای شهر بیرمنگام

منبع: دیباچه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳