شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۷۴۲۳
تاریخ انتشار : ۵۱ : ۰۷ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
فرهاد جم که به گفته‌ی خودش چهار سال است که از تلویزیون دور است، نسبت به برخی سیاست‌های سازمان صداوسیما انتقاد کرد و خواستار اتفاقات خوب در تلویزیون در آینده شد.

دیباچه :

این بازیگر و مجری تلویزیون  گفت:‌ حالم خوب است و این روزها درگیر کارهای خودم هستم. آخرین کارم در تلویزیون مسابقه «از کی بپرسم» بود که فکر می‌کنم به چهار سال قبل مربوط می‌شد. اما پس از آن دیگر هیچ کاری برای تلویزیون انجام ندادم و به طور مشخص و روشن طی این سال‌ها هیچ پیشنهادی هم به من نشده است.

بازیگر سریال «همسران» در پاسخ به اینکه آیا پیشنهادی به مدیریت سازمان صداوسیما جهت بالا بردن سطح کیفی کارها دارد؟ خاطرنشان کرد: پیشنهاد خاصی ندارم، فقط می‌توانم بگویم حیف مردم که خوب‌ها و آنچه که در خور شأنشان باشد را نمی‌بینند. این ضعف را خود مدیران تلویزیون هم می‌دانند، مگر می‌شود خودشان اطلاعی نداشته باشند از جایگاهی که تلویزیون میان مردم داشته و اکنون مدتی است که از این جایگاه فاصله گرفته است؛ چرا دیگر در تلویزیون اتفاقی نمی‌افتد؟ به نظرم کیفیت لازم، بنا به دلایل مختلف دیگر در کارهای تلویزیون وجود ندارد.

دیباچه - فرهاد جم

ایسنا نوشت جم همچنین در ادامه همین نظرات عنوان کرد: قطعا مدیران تلویزیون خودشان هم می‌دانند تلویزیون چه ضعف‌هایی دارد اما نمی‌دانم چه اصراری است که با همین کیفیتی که می‌دانند مناسب نیست کارها را پیش می‌برند. به نظرم اتفاقی که باید می‌افتاد پوست‌اندازی در سازمان صداوسیماست البته نه در سطح کلان بلکه در حد اینکه یکسری افراد با فکرهای متنوع و جدید وارد شوند اما متأسفانه یکسری افراد در سازمان صداوسیما مدام تکرار می‌شوند و مخاطبان هم فقط یکسری افراد خاص را می‌بینند؛ در حالی که ما می‌توانیم فکرهای جدید داشته باشیم.

بازیگر سریال‌های «تولدی دیگر»، «خوش‌رکاب» و ... در پایان اظهار کرد: صادقانه می‌گویم با اینکه خیلی وقت است تلویزیون را مرتب ندیدم اما مردم همیشه نسبت به من لطف دارند و من مدیون آن‌ها هستم. با تمام این اتفاقات امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی در تلویزیون بیفتد.
برچسب ها: دیباچه ، فرهاد جم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار