شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۷۲۷۱
تاریخ انتشار : ۱۷ : ۰۶ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۵
نخستین عرضه تجاری انیمیشن سینمایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی و داریوش دالوند در سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر انجام می‌شود.

دیباچه:

داریوش دالوند تهیه کننده این فیلم انیمیشن با اعلام این خبر در توضیح حضور در بازار فیلم سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: بازار فیلم جشنواره جهانی فجر فرصت مناسبی برای عرضه فیلم به مهمانان خارجی حاضر در این رویداد سینمایی است.

وی ادامه داد: معتقدم باید در این بازار، بیشترین تلاش برای عرضه مناسب محصولات سینمایی و تلویزیونی ایران صورت گیرد و انشالله، نخستین عرضه ی تجاری انیمیشن سینمایی «ناسور» در هجدهمین بازار فیلم فجر انجام می شود.

دیباچه-ناسور


داریوش دالوند در ادامه صحبت های خود با اشاره به عرضه این انیمیشن در جهان اسلام گفت: پس از عرضه انیمیشن «ناسور» در بخش بازار فیلم جشنواره جهانى فجر، به دنبال عرضه این انیمیشن سینمایی در سطح جهان اسلام خواهیم بود. ضمن اینکه امیدوار هستیم این انیمیشن سینمایی مورد استقبال برخی از کشورهاى اهل تسنن مانند ترکیه و هند قرار گیرد.

وی تاکید کرد: پس از پایان جشنواره جهانی فیلم فجر و حضور در بازار بین المللی این رویداد سینمایی، در نظر داریم در بازارهای مختلف فیلم کشورهای اسلامی حضور داشته باشیم و این فیلم را به مخاطبان مسلمان در جهان اسلام به خصوص شیعیان عرضه کنیم.

داریوش الوند، تهیه کننده «ناسور» با اشاره به این مطلب که این انیمیشن سینمایى بر اساس منابع معتبرى نوشته شده است بیان کرد: انیمیشن سینمایى «ناسور» بر اساس منابع معتبرى از جمله «نفس المهموم»، تألیف شیخ عباس قمى و کتاب هاى «لهوف» و «آه»، نوشته شده است.

تهیه کننده انیمیشن سینمایی «ناسور» یادآور شد: تولید انیمیشن سینمایى «ناسور» اوایل سال 1393 آغاز و اوایل بهمن ماه سال 1394 پایان یافت و در سى وچهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

وى درباره تغییراتی که در این انیمیشن سینمایی انجام شده است، گفت: بعد از اکران فیلم «ناسور» در جشنواره و دریافت بازخوردها تصمیم گرفتیم چند پلان را تغییر دهیم و پلان هاى دیگرى را جایگزین کنیم. این انیمیشن سینمایی با تکنیک و کیفیت خاصى ساخته شده و مى تواند نظر مخاطبان بسیارى در تمام رده هاى سنى کودک، نوجوان و حتى بزرگسال را به خود جلب کند.

دالوند در پایان صحبت های خود گفت:  انیمیشن «ناسور» تداعی کننده حس و حال  فیلم هاى سینمایى رئال است و به همین خاطر توانسته  بزرگسالان را نیز به خود جلب کند.

فارس نوشت: انیمیشن سینمایی «ناسور» روایتی از حماسه عاشورا است که این حماسه با محوریت انتخاب، وقایع این حادثه عظیم را به تصویر می کشد و به عبارت دیگر «ناسور» راوی جراحتی است که از شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یاران ایشان در دل همه آزادی خواهان جهان ایجاد شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار