جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۷۱۱۷
تاریخ انتشار : ۲۵ : ۰۷ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۵
عضو هیأت مؤسس آکادمی سمندریان اظهار کرد که چهارمین مراسم اهدای نشان این آکادمی همزمان با سالروز تولد زنده‌یاد حمید سمندریان در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

دیباچه:

حمید لبخنده درباره جشن سالانه آکادمی سمندریان در سال جاری که سه دوره گذشته آن با اهدای نشان این آکادمی به برگزیدگان تئاتری برگزار شد گفت: ما از ۲ ماه قبل از تعطیلات نوروز ۹۵ جلساتی را برای چگونگی برگزاری چهارمین مراسم اهدای نشان آکادمی سمندریان برگزار کردیم و قرار شد که همچون ۳ دوره گذشته، این دوره نیز همزمان با زادروز زنده‌یاد سمندریان برگزار شود.

وی اظهار کرد: در این دوره خانم هما روستا در جمع ما نیست و امیدواریم که دوره چهارم هم با همان شکوهی که در زمان حضور خانم روستا برگزار می‌شد، برگزار شود و نشان آکادمی سمندریان به ۲ برگزیده دوره چهارم اهدا شود.

دیباچه-حمید سمندریان


عضو هیأت مؤسس آکادمی سمندریان درباره برگزیدگان دوره چهارم اهدای نشان آکادمی، گفت: هنوز به طور قطع ۲ برگزیده این دوره از نشان آکادمی سمندریان مشخص نشده ولی نظر کارشناسان و داوران آکادمی به سمت معرفی برگزیدگان از گرایش کارگردانی است.

لبخنده با بیان اینکه وصیت خانم روستا این بود که برای اشاعه متد آقای سمندریان، آکادمی و آموزشگاه سمندریان همچنان فعال باشند، یادآور شد: بعد از ایشان همچنان آموزشگاه سمندریان نیز پابرجاست و در آستانه ثبت‌نام ترم جدید هستیم و همزمان با زادروز آقای سمندریان، ترم جدید آموزشگاه نیز آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: شاگردان آقای سمندریان نظیر محمودرضا رحیمی، حسین کیانی، احمد ساعتچیان و محمدعلی سجادی که دیگر خودشان استادهای تئاتر و اشاعه دهنده متد او هستند از استادانی هستند که در ترم جدید آموزشگاه حضور دارند.

مهر نوشت: این هنرمند عرصه تئاتر و تلویزیون ضمن اظهار امیدواری از اینکه با فعالیت آکادمی و آموزشگاه سمندریان نام و هنر زنده‌یادان حمید سمندریان و هما روستا تداوم داشته باشد، تأکید کرد: آکادمی سمندریان به این نیت بنا شد که نام حمید سمندریان جاودان باشد و در تلاش برای ثبات بخشیدن به روند فعالیت آکادمی هستیم که به نتیجه رسیده و در جشن امسال آکادمی در خصوص آن اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار