جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۷۰۳۱
تاریخ انتشار : ۰۴ : ۰۷ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۵
علی دهکردی نایب رئیس انجمن بازیگران در سخنانی با اظهار تاسف از اینکه حیاط خانه سینما به جمع شدن هنرمندان برای چنین مراسم‌هایی تبدیل شده است‌، گفت: به جای اینکه برای شادی و جشن به اینجا بیاییم، برای بدرقه ابدی دوستانمان می‌آییم.

دیباچه :

علی دهکردی خطاب به رییس سازمان سینمایی که در مراسم بدرقه‌ی پیکر ثریا حکمت (بازیگر سینما و تلویزیون) حاضر بود، گفت: هنرمندان ما باید مشمول قانون بازنشستگی شوند تا فشار روانی کمتری روی دوش آنها باشد.

وی با اشاره به سابقه کاری ثریا حکمت‌ اظهار کرد: قدمت کاری ایشان اهمیت زیادی دارد و سال‌های سختی که فعالیت بازیگری داشتند و سختی‌هایی که متحمل شدند تا راه برای امثال من، باز شود و باید به همه این عزیزان که در سال‌های سخت کار کردند‌، ادای احترام کنیم.

ایسنا نوشت دهکردی ادامه داد: این رفتن‌های تلخ و ناگهانی شاید برای ما زنگ خطری باشد تا کمی بیشتر هوای همدیگر را داشته باشیم و از نظر صنفی امیدوار باشیم، تلاش‌هایی که در جهت بهبود معیشت هنرمندان می‌شود به نتیجه برسد.

این بازیگر که به نمایندگی از انجمن بازیگران صحبت می‌کرد،‌ گفت: هنرمندان ما باید مشمول قانون بازنشستگی شوند تا فشار روانی کمتری روی دوش آنها باشد.امیدوارم آقای ایوبی این درخواست ما را پیگیری کند تا ناامیدی که در آینده ما سایه انداخته کنار رود.

دیباچه - علی دهکردی

حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی بعد از تقدیر و تشکر علی دهکردی جهت حمایتش از هنرمندان به پشت تریبون رفت و ضمن تسلیت درگذشت ثریا حکمت اظهار کرد: آنچه برای حکمت‌ها در جامعه نخبه اتفاق می‌افتد، دل ما را به درد می‌آورد. نباید وضعیت هنرمند به جایی برسد که به کمک ما نیازمند باشد و این کمک‌ها باید سازمان یافته باشد که این روند نیاز به اراده و عزم جدی است.

وی افزود:امیدوارم با این عزمی که در دولت وجود دارد و همکاری که بین ما و اصناف هست، کمک کنیم قوانین و راه‌هایی باز شود تا هنرمندان نگران آینده خود نباشند و ما نیز برای رسیدن به این مهم تلاش‌مان را خواهیم کرد.

رئیس سازمان سینمایی تاکید کرد: آجر، ‌آجر این بنا را "حکمت‌"ها گذاشتند و در این بنای باشکوهی که فرهنگ این کشور است، سهم دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار