پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۶۹۶۴
تاریخ انتشار : ۴۱ : ۰۷ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
فروزنده: عواملی همچون نبود متن و فیلمنامه خوب، بودجه کم و گروه غیرحرفه ای از عواملی هستند که موجب ریزش مخاطبان شده است.

دیباچه:

نگار فروزنده در رابطه با چگونگی محتوا و مضمون سریال های تلویزیونی  در سال گذشته،اظهار داشت: امسال سریال ها را خیلی دنبال نکردم اما مجموعه "آمین" را تماشا کردم که به عقیده من سریال خوب و خوش ساختی بود.

بازیگر سریال "دارا و ندار" در پاسخ به این پرسش که چه عواملی را باعث ریزش مخاطبان مجموعه های تلویزیونی می داند، بیان کرد: نبود متن و فیلمنامه خوب، بودجه کم و ناکافی و نبود گروه حرفه ای از عواملی هستند که موجب ریزش مخاطبان شده است. البته  بحران یک دفعه به وجود نمی آید بلکه به مرور زمان شکل می گیرد داستان ها خیلی از زندگی واقعی مردم دور است و ادبیاتی که در دیالوگ ها استفاده می شود خیلی دور متفاوت با ادبیات گفتاری مرسوم در میان خانواده ها است.

دیباچه-نگار فروزنده


وی در ادامه افزود: کمبود بودجه موجب می شود تا یک اثر از امکانات و عوامل حرفه ای بی بهره شود و با بودجه ای ارزانتر یک مجموعه را تولید کند در این صورت پس نباید خیلی انتظار یک سریال با کیفیت را داشت.

بازیگر فیلم "دایره زنگی" در ادامه افزود: عدم مدیریت صحیح هم تا حدودی تاثیرگذار بوده است ونباید بودجه های کلان را صرف تولید مجموعه هایی کنیم که در جذب مخاطب ناتوان هستند. در سال های فعالیت خود در این عرصه فیلمنامه های خوبی را دیدم که به خاطر کارگردانی بی تجربه به خوبی ساخته نشده اند. سیروس مقدم جز معدود کارگردانانی است که مضمون تمام اثرهایش از جنس زندگی مردم است و توانسته به خوبی جریان تولید سریالی یک مجموعه پر مخاطب مثل پایتخت را حفظ کند و همچنان هم در جذب مخاطبانش موفق باشد.

بازیگر سریال "من یک مستاجرم" در خصوص دلایل تولید اندک سریال های طنز برای تلویزیون خاطرنشان کرد: تولید مجموعه های تلویزیونی با مضمون طنز به مهارت و هوش زیادی احتیاج دارد چون کار سختی است و توانایی زیادی را می طلبد در سال های اخیر هم آنقدر قشرهای مختلف به مضمون مجموعه های طنز اعتراض داشتند و انتقاد کردند که سختی کار کارگردانان طنز را چند برابر کرده اند طنز به معنی بازگویی واقعیت های تلخ با زبان شوخی است اما متاسفانه ظرفیت و آستانه نقد و تحمل در جامعه بسیار پایین آمده است.

برنا نوشت: این بازیگر درباره فیلم ها و سریال هایی که درآن ها حضور داشته و در آینده قرار است پخش شود عنوان کرد: در این چند وقت تله فیلمی با عنوان "آشیانه بر باد" به کارگردانی اصغر نعیمی برای پخش به اتمام رساندم و حضور کوتاهی هم در یکی از فیلم های آرش معیریان داشته ام البته ترجیحا از آوردن نام آن خودداری میکنم چون امکان تغییر اسم این فیلم وجود دارد و صرفا هم جهت کسب تجربه در این فیلم همکاری کردم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳