سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳  |  Tuesday, 16 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۶۸۸۰
تاریخ انتشار : ۵۶ : ۰۵ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
تهیه‌کننده سریال ماه رمضان شبکه دو از حضور حسین یاری به عنوان بازیگر نقش اصلی به جای کامبیز دیرباز خبر داد.

دیباچه:

نعمت‌الله چگینی اعلام کرد: به تازگی یک جابه‌جایی در گروه بازیگران سریال «برادر» به کارگردانی جواد افشار انجام شده است. طی یک تصمیم‌گیری گروهی، حسین یاری جایگزین کامبیز دیرباز در این مجموعه رمضانی شده است.

او توضیح داد: این جابه‌جایی دلیل خاصی ندارد و مشکل خاصی به وجود نیامده است، بلکه در یک نشست هم فکری که با شبکه دو سیما و کارگردان این مجموعه داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که آقای یاری برای ایفای نقش مسعود در سریال «برادر» مناسب‌تر است.

دیباچه-حسین یاری


وی همچنین خبر داد: مهرداد ضیایی، سید مهرداد ضیایی، حسین توشه، هادی قمیشی، نسرین نکیسا، مجید واشقانی، فرج‌الله گل‌سفیدی، بیوک میرزایی، بهنام قربانی، محمدجواد طاهری، فرشید صمدی‌پور و علیرضا درویش‌نژاد از جمله بازیگرانی هستند که اواخر سال 94 به پروژه ماه رمضانی «برادر» پیوستند و تاکنون همه بازیگران به جز حسین یاری نیز مقابل دوربین رفتند.

به گفته چگینی، از عصر 15 فروردین‌ ماه - بازی‌ حسین یاری در سریال «برادر» آغاز می‌شود.

تهیه‌کننده سریال «برادر» همچنین خاطرنشان کرد: تاکنون 30 درصد از تصویربرداری این مجموعه رمضانی انجام شده است و گروه سازنده در حال حاضر در لوکیشن شهرک چشمه واقع در دهکده المپیک (منزل حاج کاظم پهلوان با ایفای نقش حسن پورشیرازی) مشغول تصویربرداری هستند. پوریا پورسرخ، سهیلا رضوی و سوگل طهماسبی هم از بازیگرانی هستند که در حال حاضر مقابل دوربین «برادر» ایفای نقش می‌کنند.

او درباره پایان تصویربرداری سریال «برادر» اعلام کرد: با توجه به اینکه 17 خرداد، ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود، فکر می‌کنم تا اوایل تیرماه و تا پایان ماه مبارک رمضان درگیر کار تصویربرداری باشیم.

چگینی همچنین درباره‌ی حضور بازیگران مطرح دیگری در سریال «برادر» خاطرنشان کرد: آقای حسین یاری بازیگر نقش اصلی این مجموعه خواهند بود، اما ما یک نقش اصلی دیگر با عنوان «بهرام کلایی» داریم که تا به حال با چندین بازیگر مطرح برای ایفای این نقش صحبت کردیم اما به دلیل اینکه فعلا قراردادی بسته نشده، نمی‌توانیم اعلام کنیم. این بازیگر ظرف دو، سه روز آینده به طور قطعی مشخص می‌شود.

او در ادامه از روند تولید سریال ماه رمضانی «برادر» اظهار رضایت کرد و گفت: خدا را شکر روند تولید کار خوب پیش می‌رود و با توجه به اینکه کارگردان خیلی خوبی کار را با سرعت و کیفیت بالا پیش می‌برد، به عنوان تهیه‌کننده از کلیت کار راضی هستم. تدوین و موسیقی این سریال نیز همزمان در حال انجام است.

تهیه‌کننده «برادر» در پایان از عدم حضور علیرضا قربانی در این پروژه خبر داد و اعلام کرد: اکنون در حال رایزنی با یک خواننده خوب برای این مجموعه هستیم. پیش از این قرار بود آقای علیرضا قربانی تیتراژ «برادر» را بخواند اما برایشان کاری پیش آمد و تایم کافی نداشتند به همین خاطر به دنبال یک خواننده خوب سنتی یا پاپ هستیم که تیتراژ این مجموعه رمضانی را بخواند.

به گزارش ایسنا، سریال رمضانی «برادر» به کارگردانی جواد افشار برای پخش از شبکه دو سیما در حال ساخت است.

این مجموعه یکم اسفند ماه 94 در شهرک سرچشمه تهران کلید خورد. حسین یاری، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی، سهیلا رضوی، سوگل طهماسبی، بیوک میرزایی، رضا توکلی، کاوه خداشناس، آشا محرابی، پورانداخت مهیمن و ... از بازیگران سریال «برادر» هستند.

در خلاصه داستان این مجموعه رمضانی آمده است: حاج کاظم پهلوان، مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تاکید بر حمایت از تولید ملی فقط در زمینه برنج ایرانی فعالیت می کند او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پرجنب و جوش است برضد واردات قاچاق برنجهای تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می کند .این امر باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. آنها با اغفال ناصر پسر دیگر او وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر باعث ایجاد اتفاقات تازه‌ای می شود که درونمایه قصه این سریال است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲