دیباچه:


 سپند امیرسلیمانی در خصوص کیفیت مجموعه های تلویزیونی در سال گذشته اظهار داشت: تولید سریال ها در سال گذشته بسیار اندک بود به خاطر مشکلاتی که در سازمان به وجود آمده نتوانستند پیشرفت خوبی داشته باشند همچنین درجذب مخاطب موفق باشند اما مدیران همه در تلاش هستند که مشکلات حل شود.


دیباچه-سپند امیرسلیمانی


بازیگر سریال "درحاشیه" در پاسخ به این که چه عواملی را موجب کاهش استقبال مخاطبان مجموعه های تلویزیونی می داند عنوان کرد: کمبود بودجه می تواند عامل تعیین کننده ای برای این امر باشد تولید یک اثر خوب امکانات مطلوب و خوب هم نیاز دارد زمانی که بودجه و هزینه اندکی صرف شود پس باید از بازیگران و گروه حرفه ای و خوب هم گذشت.


بازیگر سریال"نرگس" در رابطه با ریزش مخاطبان سریال ها تصریح کرد: علاوه بر تولید اندک که خود عاملی برای رو آوردن مردم به سمت شبکه های ماهواره ای است عدم داستان جذاب هم در این امر دخیل است . اما اگر مجموعه هایی با کیفیت خوب پخش شود مطمئنا مردم استقبال می کنند همانطور که مجموعه هایی مثل "پایتخت" و "کلاه قرمزی" همچنان مخاطبان خود را حفظ کرده اند.


برنا نوشت: وی درباره فعالیت های خود در آینده عنوان کرد: نقش آفرینی در فیلم سینمایی "ثبت برابر سند است" به کارگردانی بهمن گودرزی را پشت سرگذاشتم.