جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۶۴۹۳
تاریخ انتشار : ۰۲ : ۰۷ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
بهنام تشکر که در سریال نوروزی محمد حسین لطیفی ایفای نقش می‌کند، ابراز امیدواری کرد نسبت به اینکه در سال جدید وضعیت سازمان صداوسیما به لحاظ مالی بهبود یابد.



دیباچه:

بازیگر سریال «دودکش» که با عنوان جدید «پادری» معرفی شده است، در پاسخ به اینکه مهمترین اتفاق سال 94 تلویزیون را چه می‌داند و چه مطالبه‌ای از رییس سازمان صداوسیما در سال 95 دارد؟ خاطرنشان کرد: نمی‌دانم واقعا مهمترین اتفاق سال 94 در تلویزیون چه بوده، اما امیدوارم وضعیت سازمان صداوسیما در سال 95 بهتر شود تا تولیدات بهتری داشته باشد و مردم هم از کارهای تلویزیون لذت بیشتری ببرند.

وی در ادامه درباره رقابتی که امسال میان سه سریال طنز تلویزیون به وجود خواهد آمد، اظهار کرد: به نظر من رقابتی وجود ندارد و بیشتر رفاقت است؛ ضمن اینکه آقای لطیفی به عنوان کارگردان دیگر احتیاجی ندارند که خودشان را نشان بدهند. به هر حال سه گروه مختلف برای ایام نوروز امسال مشغول به کار هستند و مردم هم قطعا کارها را می‌بینند و هر کدام را که بیشتر پسندیدند نظرشان را اعلام می‌کنند. به اعتقاد من مسابقه‌ای در کار نیست؛ چراکه فرمت طنزهایی هم که امسال برای نوروز تلویزیون طراحی شده کمی متفاوت‌ است. در کل ما به این قضیه به شکل رقابتی نگاه نمی‌کنیم.

دیباچه-بهنام تشکر


 

بازیگر سری اول و دوم سریال «دودکش» سپس درباره تاثیر کامل بودن فیلمنامه بر کیفیت سریال‌ها و بازی بازیگران، بیان کرد: فیلمنامه کامل نه تنها برای بازیگر خوب است، بلکه برای کارگردان و حتی خود نویسنده هم خوب است. اگر فیلمنامه به شکل کامل تحویل داده شود، باز هم می‌توان آن را رتوش کرد و از طرفی به هر حال نقاط بازی بازیگران در فیلمنامه‌های کامل مشخص‌تر می‌شود؛ به عنوان مثال کاملا مشخص است که قرار است چه اتفاقاتی بیفتد و در عین حال فرصت بیشتری برای فکر کردن بازیگران وجود دارد.

تشکر همچنین تاکید کرد: به نظرم فیلمنامه کامل هم به لحاظ کارگردانی، فیلمنامه‌نویسی و هم بازیگری خیلی مهم است اما متأسفانه همیشه خیلی دیر به فکر مناسبت‌هایی که مردم می‌نشینند و سریال‌ها را نگاه می‌کنند، می‌افتند و این اتفاق خوبی نیست.

او ادامه داد: اگر کمی زودتر این اتفاق بیفتد و تصمیم‌گیری‌ها زودتر مشخص شود، هم به نفع خود گروهی است که مشغول به کار هستند و هم به نفع سازمان صداوسیما؛ چراکه با حوصله بیشتری کار کرده و از طرفی به نفع مردم خواهد بود که یک کار شسته رفته‌تری را خواهند دید.

بازیگر نقش نصرت در سریال نوروزی «دودکش 2» سپس با اشاره به تفاوت‌هایی که این مجموعه نسبت به سری اول خود دارد، یادآور شد: در سری دوم داستان‌های «دودکش» کمی فرق کرده است اما کاراکترها همان کاراکترهای قبلی هستند و در موقعیت‌های جدیدتر ایفای نقش می‌کنند و به نظر می‌رسد که می‌توانند موقعیت‌های دیگری را هم خلق کنند و بازیگران و داستان به سمت و سویی بروند که قصه جذاب‌تر شود. باید ببینیم در سری دوم این مجموعه چه اتفاقی می‌افتد.

تشکر گفت: تاکنون هیچ صبحتی درباره ادامه «دودکش» و دنباله‌دار شدن قصه نشده است. به نظرم الان برای این اتفاق و تصمیم‌گیری کمی زود است و باید بازخوردها را ببینیم.

ایسنا نوشت: بازیگر سریال‌های «ساختمان پزشکان»، «دزد و پلیس»، «هفت سنگ» و ... در پایان اعلام کرد که برای حضور در تلویزیون پیشنهادهای دیگری پس از سریال «دودکش» دارد اما هیچ‌کدام قطعی نشده‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار