جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۷۹۳
تاریخ انتشار : ۰۸ : ۰۶ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
سیما تیرانداز با اشاره به تفاوت های «دودکش ۲» با سری اول این مجموعه بیان کرد که سری اول بیشتر به معرفی و ارتباط بین شخصیت ها می پرداخت و این سری داستانک های بیشتری دارد.

دیباچه:

سیما تیرانداز با اشاره به حضور خود در سریال «دودکش ۲» که این روزها به کارگردانی محمدحسین لطیفی برای ایام نوروز در شبکه یک سیما ساخته می شود، گفت: «دودکش ۲» در ادامه همان داستان قبلی است و تنها شخصیت های قصه در شرایط جدیدی قرار گرفته اند.

دیباچه-سیما تیرانداز


وی ادامه داد: داستان درباره قالیشویی است که پیروز مشتاق با بازی هومن برق‌نورد به دلیل بدهی های خود از دست می دهد و حالا در سری جدید به دنبال کار و موقعیت های جدید هستند.

بازیگر سریال «دودکش ۲» با اشاره به داستان های این سریال عنوان کرد: ویژگی خانواده های مجموعه «دودکش» در سری اول و حتی در این سری این است که اگرچه سختی های زیادی دارند اما در نهایت این خانواده ها پشت یکدیگر هستند و همدیگر را دوست دارند. این سری هم در ادامه همان داستان است و تنها خط داستانی آن متفاوت تر از سری اول است چراکه سری اول بیشتر معرفی شخصیت ها و روابط بود و ما اینجا سعی می کنیم از داستانک های بیشتری استفاده کنیم.

بیشتر طنز موقعیت داریم

این بازیگر درباره طنز این سریال توضیح داد: کوروش نریمانی نویسنده این سریال است و سریال به گونه ای کار شده است که بیشتر از طنز موقعیت بهره گرفتیم و هیچ کدام از ما بازیگران طنزپرداز به معنای رایج نیستیم و همانطور که گفته شد قرار نیست طنز موقعیت در این سریال تماشاگر را بخنداند.

تیرانداز در ادامه درباره سریال هایی که به سری دوم و سوم می رسند و ممکن است سری اول جذاب تر از بعدی ها باشد، اظهار کرد: البته همانطور که گفته شد این مجموعه قرار است داستان های بیشتری داشته باشد. با این حال همیشه این آمون و خطا برای سریال ها وجود دارد یعنی همه سریال ها می توانند نگران این مساله باشند که ممکن است که در سری دوم از جذابیت های سری اول برخوردار نباشند. مثلا «ستایش» در سری دوم نیز بازخوردهای زیادی داشت و بسیاری از مردم آن را می دیدند اما عده ای هم اعتقاد داشتند که فصل اول این مجموعه بهتر و جذاب تر از سری دوم بوده است.

دو سال کار در ایام نوروز

وی اضافه کرد: این خطر ممکن است برای همه سریال هایی که به فصل های بعدی می رسند وجود داشته باشد و اتفاقا جنبه های منفی یک سریال بیشتر در ذهن مردم ما باقی می ماند. با این حال امیدوارم این اتفاق برای سری دوم «دودکش» رخ ندهد. ما تلاش خود را می کنیم و هدفمان این است که همه کار را دوست داشته باشند.

بازیگر سریال «نفس گرم» با اشاره به اینکه تاکنون حدود یک ماه سر سریال نوروزی «دودکش ۲» بوده است، یادآور شد: بخش مهمی از خوبی کار در این گروه این بود که همه یکدیگر را می شناختیم و به نوعی با قلق ها و بازی های هم آشنا بودیم و این باعث شد که حتی روز اول که جلوی دوربین رفتیم سعی کنیم طنز لازم را دربیاوریم.

مهر نوشت: تیرانداز در پایان درباره زمان پایانی کار نیز عنوان کرد: از آنجایی که این سریال ۱۵ قسمت دارد فکر می کنم تا ۱۳ فروردین سر کار باشیم. پارسال هم برای «دودکش ۱» که قرار بود برای ماه مبارک رمضان ساخته شود در نوروز هم فعالیت داشتیم. به هر حال ما بازیگران چندان زندگی منظمی نداریم و به این نوع زندگی هم عادت کرده ایم.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲