جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۵۷۰
تاریخ انتشار : ۴۹ : ۰۸ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۴
سرپرست گروه موسیقی «لوتوس» در تشریح تازه ترین فعالیت های این گروه از احتمال برگزاری چند کنسرت به خوانندگی سینا سرلک در شهرهای آمریکا خبر داد.

دیباچه:


حمید بهروزی‌نیا تازه ترین فعالیت های موسیقایی گروه «لوتوس» را اینگونه معرفی کرد: با همکاری سینا سرلک که خواننده ثابت گروه است در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری چند کنسرت در شهرهای آمریکا هستیم که این کار هم اکنون توسط سرلک در حال انجام است و بنا داریم طبق سنوات گذشته که این خواننده 6 ماه به آمریکا سفر خواهد کرد، برنامه ریزی های لازم را برای کنسرت انجام دهیم.


دیباچه-سینا سرلک


وی افزود: به هر حال برنامه ریزی و تدارک برای برپایی کنسرت در آمریکا نیازمند هماهنگی های بسیار فراوانی است که باید انجام شود از این جهت به محض قطعی شدن مکان و زمان اجراها اطلاع رسانی دقیق تری پیرامون این موضوع به مخاطبان از طریق رسانه ها انجام خواهد گرفت.


این نوازنده درباره برنامه‌های دیگر خود گفت: بنا دارم اردیبهشت ماه امسال کنسرت بی کلام از آلبوم «سفری تا روشنایی» را که چندی پیش منتشر شد در تالار رودکی برگزار کنم که در این کنسرت یاسمین شاه حسینی، کامران منتظری و بنده به عنوان نوازنده حضور داریم و تصور می کنم با توجه به محتوایی که برای برنامه در نظر گرفته ایم کنسرت قابل توجهی برای مخاطبان و علاقه مندان موسیقی ایرانی باشد.


مهر نوشت: عضو گروه موسیقی «خورشید» به سرپرستی مجید درخشانی که در جشنواره موسیقی فجر کنسرتی را در تالار وحدت برگزار کردند درباره کیفیت برگزاری جشنواره امسال تصریح کرد: به نظر می آید این دوره از جشنواره به لحاظ نظم در برگزاری از درجه قابل قبول تری نسبت به سال های گذشته برخوردار بود، اما مهم ترین نکته که برای من جالب توجه بود حضور گروه های موسیقی خارجی با کیفیتی بود که اغلب توانستند رضایت مخاطبان را با اجراهایشان فراهم کنند.


بهروزی نیا در پایان گفت: من عضو دو گروه بین‌المللی «جاده ابریشم نو» و «ملودی برای دیالوگ» هستم و می دانم که گروه های خارجی از چه کیفیتی برخوردار هستند، از این جهت بر این باورم که اجراهای خارجی جشنواره امسال آثار مطلوبی بودند که امیدوارم در دوره های بعد نیز این چنین مورد توجه قرار بگیرند.



برچسب ها: دیباچه ، لوتوس ، سینا سرلک
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار