سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳  |  Tuesday, 16 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۴۴۲
تاریخ انتشار : ۲۷ : ۰۹ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۴

امیر کربلایی زاده گفت: در سریال «قرعه»‌به کارگردانی برزو نیک‌نژاد نقش شخصیتی به نام عادل را بازی می‌کنم که راننده آمبولانس است.


دیباچه:


امیر کربلایی زاده بازیگر سریال نوروزی «قرعه» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد گفت:سریال «قرعه» قصه تعدادی خانواده را روایت می‌کند و اتفاق‌های عجیب و غریبی بین آنها را نشان می‌دهد که همین‌ها باعث می‌شود مخاطب با آنها همذات پنداری کند.


وی ادامه داد:‌همانطور که می‌دانید متن سریال توسط کوروش نریمانی در حال نگارش است و اتفاقات به ترتیب شرایط و موقعیت‌هایی که توسط بازیگران بوجود آمده پیش می‌رود.


دیباچه-امیر کربلایی زاده


کربلایی زاده با اشاره به نقش خود در این سریال بیان داشت: در «قرعه» نقش عادل را بازی می‌کنم که یک راننده آمبولانس است.بازیگران مقابلم سحر ولدبیگی(همسر) و محمدرضا علیمردانی(باجناق) است.


این بازیگر ادامه داد:‌در این سریال مجموعه‌ای از بازیگران طناز در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.موقعیت‌ها کمدی است و آدم‌ها از جنس افرادی هستند که تا به حال همه‌شان را در کنارمان دیده‌ایم و با آنها غریبه نیستیم. هر کدام از شخصیت‌های این سریال یک رنگ و بوی منحصر به فرد دارند که بار طنز بین همه آنها به نوعی تقسیم می‌شود و به عقیده من هر کدام بهترین بازی‌های خود را به نمایش می‌گذارند.


بازیگر سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» بیان داشت:‌ بخشی از فیزیک ظاهری عادل شبیه به میشل در نمایش «مجردها» است،منتهی خصوصیات شخصیتی او شبیه میشل نیست. ضمن اینکه اتفاق‌هایی که بین عادل و باجناقش بوجود می‌آید برای مخاطب جذابیت دارد.


وی درباره حضورش در سریال‌های نوروزی نیز گفت: برزو نیک نژاد از آندسته کارگردانانی است که کار خود را به خوبی بلد است و با شناختی که از بازیگران تئاتری دارد،به آنها فضای بازی می‌دهد و همین موضوع باعث می‌شود که بازیگر از همکاری با وی لذت ببرد.امسال در سریال ماه رمضانی «گاهی به پشت سر نگاه کن» به کارگردانی مازیار میری بازی کرده بودم و با اینکه چندین سریال دیگر هم پخش می‌شد، اما مردم ارتباط خوبی با آن برقرار کرده بودند.از طرفی در ژانر کمدی سریال «قرعه» اولین حضورم در سریال‌های نوروزی است.


بازیگر نمایش «ساقی» بیان داشت:تمام تلاشمان بر این است که با اینکه سریالی پربازیگر است،با برنامه ریزی دقیق به پخش نوروزی برسیم و روزی 14 ساعت کار می کنیم.


وی ادامه داد:‌در حال حاضر گروه تولید روزی 14 ساعت کار می‌کنند،اما من هر روز بازی ندارم،چراکه تعدادی خانواده را می‌بینیم که در برخی سکانس‌ها باید در کنار یکدیگر باشند و در برخی سکانس‌ها نیز جدای از هم بازی کنند.


بازیگر سریال «معمای شاه» درباره حضورش در این سریال تاریخی گفت:متاسفانه به دلیل تداخل کارهایم فقط توانستم قسمت‌های ابتدایی این سریال را ببینم که مربوط به بخشی از بازی‌ام در نقش گداهای بهارستان بود. مطمئنم که بازی خوب ثریا قاسمی و سیاوش طهمورث به دیده شدن بهتر بازی من نیز کمک کرد.همیشه وقتی نقشی را قبول می‌کنم،دوست دارم تا آن را اتود بزنم و اغلب این شخصیت را با همین اتود زندن‌ها بدست آوردم.


وی درباره دیگر نقشی که در «معمای شاه» بازی کرده است،گفت:نقش دکتر معظمی رئیس مجلس را بازی کردم که نقش زیاد پیچیده‌ای نبود و فراز و فرود نداشت.با اینکه این فرد در تاریخ معاصر ما حضور داشته است،اما اطلاعات زیادی از زندگیش بدست نیاوردیم.


فارس نوشت: کربلایی زاده درباره دیگر نقش‌هایش در این سریال تاریخی نیز ادامه داد:‌قرار بود تا نقش شخصیتی به نام ریش قرمز را بازی کنم،اما طبق شنیده‌هایم مثل اینکه قرار شده تا یک خانم این نقش را بازی کند. از طرفی هم برای تست گریم نقش آیت اله گلپایگانی هم تائید شده بودم،اما هنوز با این نقش مقابل دوربین نرفتم.


این بازیگر که در حال حاضر مشغول تمرین نمایش «ننه دلاور و فرزندانش» به کارگردانی امیر دژاکام است،همچنین درباره استندآپ کمدی‌های خود نیز گفت:‌چندی پیش اولین استندآپ کمدین مستقل صحنه‌ای در ایران بروی صحنه رفت و من که به شدت به این ژانر علاقه مند هستم هنوز درباره این سبکه اجرایی در حال تحقیق هستم و امیدوارم بتوانم بزودی اتفاقات جدیدی را در این حوزه رقم زنم.


وی در پایان با اشاره به همکاری خود با برنامه «خندوانه» گفت:برای فصل جدید «خندوانه» صحبت هایی با تهیه کننده دارشتم،اما هنوز مشخص نیست که همکاری‌مان به چه صورت خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲