سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Tuesday, 23 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۹۰
تاریخ انتشار : ۲۸ : ۰۵ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
منیژه حکمت که پخش فیلم «نزدیک‌تر» را برعهده دارد، با انتقاد شدید از عملکرد شورای صنفی نمایش درباره تاخیر در نمایش این فیلم از اکران این اثر با شعار تبلیغاتی «ترک می‌کنم تا تو ترکم نکنی» خبر داد.

دیباچه:

این تهیه کننده و پخش کننده سینما در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایسنا،‌ درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم تاکید کرد: اگر بخواهند رفتاری غیرمعقول نسبت به این فیلم مستقل داشته باشند‌، اعتراض گروهی خود را بسیار شدیدتر از این اعلام می‌کنیم.

دیباچه-نزدیک‌تر


وی ادامه داد: امیدوارم هفته آینده فیلم ما اکران شود و قطعا نمایش آن تا عید ادامه خواهد داشت، اما اگر بخواهند با تصمیمات نادرست، جلوی اکران فیلم را بگیرند و به آن ضربه بزنند، با صدای بلند در مقابل این وضعیت خواهیم ایستاد و اعتراض خواهیم کرد.

حکمت که مدیریت شرکت تهیه و پخش «بامداد فیلم» را بر عهده دارد، ادامه داد: «نزدیک‌تر» فیلمی متفاوت است که با تبلیغاتی بسیار متفاوت نمایش داده می‌شود و برای تمام این‌ها فکر و هزینه شده است و چنانچه بخواهند بازدارنده شوند، با برخورد بسیار شدید «بامداد فیلم» روبرو خواهند شد.

او با اشاره به درون مایه این فیلم که درباره افرادی است که اعتیاد خود را ترک می‌کنند و می‌کوشند تا به خانواده برگردند، اضافه کرد: «نزدیک‌تر» فیلمی شریف و راوی مشکلات حداقل 20 میلیون ایرانی است که به نوعی درگیر مساله اعتیاد هستند. این فیلم درباره کسانی است که اعتیاد خود را ترک کرده‌اند اما خانواده‌هایشان پذیرایشان نیستند. اگر تصور کنیم که هفت میلیون معتاد در کشور داریم، با احتساب خانواده‌های آنها این فیلم درباره 20 میلیون هم‌وطن ما است که فیلم بسیار شریفی است و اجازه نمی‌دهیم که با آن بازی کنند.

این تهیه کننده سینما خاطرنشان کرد: فیلم «نزدیک‌تر» باید با شرایط خوبی اکران شود و اگر قرار باشد کاری به عنوان گل سرسبد اکران‌ معرفی شود یا بده بستان‌های بعضی از اعضای شورای صنفی نمایش، موانعی برای کار ما پدید آورد، خیلی روشن این مسایل را اعلام می‌کنم.

به گفته او، این فیلم از چهارشنبه آینده به سرگروهی سینما کورش اکران عمومی خود را آغاز خواهد کرد.

حکمت در پاسخ به این پرسش که چه ضمانتی دارد اکران این فیلم تا نوروز ادامه پیدا کند‌، تاکید کرد: ما فیلم‌مان را برنمی داریم و اکران‌مان حتما تا عید ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به آثار هنری اجتماعی متذکر شد: رسالت تمام سینماگران در هر مقام و موقعیتی این است که وقتی فیلمی درباره معضلات اجتماعی ساخته می‌شود، همه با آن همیاری و همدلی کنند به ویژه اگر این فیلم را یک کارگردان جوان فیلم اولی ساخته باشد و عوامل حرفه‌ای سینما و گروهی از بهترین بازیگران آن در آن فیلم بازی کرده باشند.

منیژه حکمت که پخش فیلم «شکاف» را هم بر عهده داشت درباره نامناسب بودن اکران این فیلم نیز گفت: از تمام فیلم‌هایی که در «بامداد فیلم» تهیه و پخش می‌شوند، مراقبت و صیانت می‌کنیم و اجازه تجاوز به حقوق‌مان را نمی‌دهیم.

به گفته او، فیلم «نزدیک‌تر» با شعار تبلیغاتی «ترک می‌کنم تا تو ترکم نکنی» اکران خواهد شد.

قرارداد فیلم «نزدیک‌تر» در جلسه مورخ 28 دی ماه شورای صنفی نمایش ثبت و قرار شد این فیلم بعد از اکران «خبر خاصی نیست» در گروه سینمایی «کورش» اکران شود.

ایسنا نوشت: این فیلم به کارگردانی مصطفی احمدی ، محصول «ایران نوین فیلم» است که در جشنواره فجر سال گذشته در بخش فیلم‌های اول مورد تقدیر قرار گرفت و پیش‌بینی می شد از امروز 28 بهمن ماه اکران شود اما اکران آن به مدت یک هفته به تاخیر افتاده است.

صابر ابر، پگاه آهنگرانی، پارسا پیروزفر، نازنین فراهانی، شیرین یزدانبخش، محمد بحرانی، فراز مدیری و ستاره اسکندری بازیگران این فیلم هستند.
برچسب ها: دیباچه ، نزدیکتر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار