پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 18 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۴۴۳
تاریخ انتشار : ۴۶ : ۱۸ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

به گزارش دیباچه،کنسرت‌های موسیقی خوانندگان پاپ؛ سیروان خسروی، گروه ماکان و رضا صادقی پس از هفت ماه در تهران برگزار می‌شود.

بهمن ماه امسال تک‌آهنگ‌های برخی از خواننده‌های شناخته شده پاپ منتشر و به دنبال آن، کنسرت‌های موسیقی نیز پس از هفت ماه وقفه به صورت رسمی آغاز شد.

بعد از کنسرت‌های زانکو که ششم بهمن در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و مهدی مدرس که ۱۳ بهمن در فرهنگسرای بهمن برگزار شد، قرار است کنسرت‌های موسیقی سیروان خسروی، گروه ماکان و رضا صادقی دیگر خواننده‌های پاپ نیز در این ماه پیش از سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر (۲۸ بهمن تا سوم اسفند) برگزار شود.

هر چند که اجرای بعضی از کنسرت‌های این خواننده‌ها با حاشیه‌هایی همراه بوده است و برخی از آنان مخالف برگزاری کنسرت بودند اما اکنون در صفحه‌های شخصی خود در فضای مجازی این موضوع را اعلام کردند. با این وجود همچنان قیمت‌ بلیت کنسرت‌ها بالاتر از ۱۷۰ هزار تومان تعیین شده است.

زنده شدن دوباره کنسرت در کشور با حضور سیروان خسروی و رضا صادقی؟

کنسرت سیروان خسروی با همراهی برادرش زانیار خسروی یکشنبه (۲۳ بهمن) ساعت ۲۲ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود. قیمت بلیت این کنسرت‌ ۱۹۰ تا ۶۹۰ هزار تومان است.

نکته جالب درباره کنسرت سیروان خسروی ، به فروش رفتن تمامی بلیت های این خواننده پاپ در مدت زمان کوتاهی بوده که با واکنش مثبت این خواننده در پیج شخصی اش همراه شد . 

کنسرت گروه ماکان یکشنبه (۲۳ بهمن) در دو سانس؛ ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران اجرا می‌شود. قیمت بلیت این کنسرت‌ ۱۷۰ تا ۴۹۵ هزار تومان است.

این گروه به تارگی تک‌آهنگ «قصه من» را با تنظیم‌ امیرمیلاد نیکزاد منتشر کرده است.

گروه ماکان درباره کنسرت پیش رو در صفحه خود در فضای مجازی نوشته است: «این کنسرت بحث آبرو هستش. خانواده ماکان ما فقط و فقط یک روز اجرا گذاشتیم و تمدید نخواهد شد این اجرا بنا به دلایلی که خودتون میدونید.

زنده شدن دوباره کنسرت در کشور با حضور سیروان خسروی و رضا صادقی؟

امیدواریم بعد از مدتها در این اجرا همتونو ببینیم و یک جورایی رفع دلتنگی باشه و این اجرارو در کنار هم به یک خاطره خیلی متفاوت تبدیل کنیم. حضورتون در این اجرا برای (نوع کنسرتی که در نظر داریم) خیلی مهم هستش. یادتون باشه ما جز شماها هیچکسو نداریم رهام - امیر»

«لبخند ۳» صادقی

رضا صادقی اوایل بهمن امسال با فراخوان «لبخند ۳»؛ کمک به مردم زلزله‌زده شهر خوی اعلام کرده بود که قرار است برای همدلی با مردم این شهر ۲۵ بهمن کنسرتی را در تهران برگزار کند که تمام درآمد کنسرت برای تهیه ملزومات مردم زلزله‌زده شهر خوی هزینه خواهد شد.

زنده شدن دوباره کنسرت در کشور با حضور سیروان خسروی و رضا صادقی؟

این وعده صادقی محقق شد و کنسرت او سه‌شنبه (۲۵ بهمن) در دو سانس؛ ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که قیمت بلیت‌های آن ۱۷۰ تا ۴۹۵ هزار تومان تعیین شده است.

صادقی به تازگی تک‌آهنگ «شانس آخر» را برای قدردانی از همراهی مردم با فراخوان کمک به مردم زلزله‌زده شهر خوی منتشر کرده است.

همچنین بعضی از رسانه‌ها اعلام کردند که خواننده‌های پاپ همچون حامد همایون، مسعود صادقلو، آرون افشار، امید جهان، زانکو، رضا بهرام، حمید هیراد، گرشا رضایی، معین زندی، مصطفی راغب و علیرضا طلیسچی قرار است امسال در بخش جنبی سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر حضور داشته باشند که تاکنون از سوی دبیرخانه جشنواره تایید نشده است.

 

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار