پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۳۹۱
تاریخ انتشار : ۰۶ : ۱۷ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۱

گیتا ویسی، سرمربی تیم لوکس شمشیری یاس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» درخصوص کیفیت رقابت‌های لیگ برتر تکواندو زنان عنوان کرد: فکر می‌کنم امسال رقابتهای واقعی را در مسابقات لیگ شاهد هستیم. لیگ خوبی داریم و کیفیت بازیها روز به روز و هفته به هفته بهتر می‌شود. لازمه ی  داشتن یک تیم ملی خوب، داشتن لیگ مناسب است که فکر میکنم با وجود یکسری ضعف‌ها ، اما همین لیگ می‌تواند پشتوانه خوبی برای تیم ملی هم باشد.

برای رسیدن به قهرمانی هر ریسکی را به جان می‌خریم/  لازمه ی  داشتن یک تیم ملی خوب، داشتن لیگ مناسب است

« ویسی » با اشاره به دیدارهای حساس تیمش در هفته پایانی جام کوثر توضیح داد: هفته پایانی همیشه روزهای سخت است ؛  چرا که تعدادی از تیمها برای سکو تلاش می کنند و تعدادی هم برای حفظ امیتاز؛ ما هم همه توانمان را برای قهرمانی به کار می‌گیریم. تیم ما کمترین مهره‌ها را نسبت به بقیه تیم‌ها در اختیار دارد اما با همین بازیکنان نیز تلاش خواهیم کرد با انجام ریسک‌های بزرگ بهترین نتیجه را به دست بیاوریم. تیمِ جوان ولی با تعصبی دارم که خودشان را برای قهرمانی آماده کردند.

سرمربی تیم لوکس شمشیری یاس با بیان اینکه حضور کادر فنی تیم ملی انگیزه بازیکنان را برای ورود به اردو چند برابر کرده است؛ بیان کرد: ورود به اردوهای تیم ملی و اعزام به مسابقات، مهمترین هدف و دغدغه هر بازیکنی است؛ بدون شک بازیکنانی که نتوانستند در بازی‌های آزاد راهی به تیم ملی پیدا کنند، در جریان بازیهای لیگ تلاش می‌کنند نظر کادر فنی را جلب کنند.

وی در پایان تاکید کرد: تیم لوکس شمشیری یاس در رده نونهالان و نوجوانان همواره حضور خوبی در رقابت‌های لیگ داشته و توانسته است عناوینی را نیز کسب کند. حالا این تیم در دومین تجربه حضور خود در بخش بزرگسالان با ترکیبی از تکواندوکاران جوان و  باتجربه تلاش میکند برای نخستین بار در جام کوثر نیز روی سکوی قهرمانی بایستد. امیدوارم که بتوانیم این اتفاق مهم و شیرین را امسال رقم بزنیم و نتیجه زحمات و تلاشهای شبانه روزی مان را به دست بیاوریم. همه تیم ها که به این مرحله رسیدند حرف های زیادی برای گفتن دارند، ولی من به موفقیت تیم لوکس شمشیری یاس امید زیادی دارم.

انتهای پیام

گفت و گو از : فریبا  جلیل خانی

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳