پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۳۹
تاریخ انتشار : ۵۰ : ۰۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
 

هورا ایمان یکی از ترانه سراهای صاحب نامی ست است که این روزها با جدیت مشغول کار است و تراک جدیدی از او منتشر شده است. به همین منظور دیباچه به گفتگوی کوتاهی  با اهورا ایمان نشسته است:

اختصاصی دیباچه:

اهورا ایمان که در روزهای گذشته قطعه نذار برم را منتشر کرد، درباره روند فعالیت های اخیر خود در حوزه موسیقی و خوانندگی و انتشار قطعه جدیدش توضیح داد: قطعه نذار برم در روزهای گذشته منتشر شد وقطعه جدیدی در دست  ساخت دارم. در این قطعه طبق روال گذشته و چند قطعه اخیرم که در زمان انتشارشان بازتاب های خوبی گرفتم، از وزن های عروضی یکسان استفاده نکردم. روند ساخت ملودی‌های من هم روندی‌ست که همزمان با سرایش ترانه صورت می‌گیرد. این روند به نظر من نوعی تلاش برای دوری از فضاهای یکنواخت ترانه و ملودی‌ست که در دوره کنونی شاهدش هستیم.

ررر


وی افزود: قطعه نذار برم همانند دیگر قطعات منتشر شده از من با تنظیم دوست خوبم آرش حسینی و میکس ومستر مهدی دریانی منتشر شده است. در انتهای قطعه نذار برم بخشی از ترانه خیال که بیش از این با صدای آقای احسان خواجه امیری وآن تیم موفق منتشر شده بود را دکلمه کردم که قصدم تنها خاطره بازی با این ترانه بود.
اهورا ایمان درباره روند مراحل تولید آلبومش نیز توضیح داد: ین قطعه نذار برم هم یکی از قطعات آلبوم است که عمده مراحل اخذ مجوزهایش طی شده و در مرحله میکس و مستر است. دو سوم قطعات هم میکس و مستر شده‌اند و انشاالله بعد از انتشار چند تک قطعه دیگر، حتما اقدام به انتشار آلبوم خواهیم کرد. اردیبهشت ماه را زمان مناسبی برای انتشار آلبوم می دانم و قطعا در سال آینده و در شش ماه نخست، کنسرت این آلبوم در تهران برگزار خواهد شد.

342_1


ایمان در خصوص استفاده از ترانه ترانه سرا ها در کار خود گفت: من در حال حاضر از ترانه های خودم استفاده می کنم، اما اگر روزی احساس کنم که به همکاری با دوستان نیازمند هستم چرا که نه حتما استقبال می کنم. در موسیقی من همانند موسیقی پاپ طیف احساس وجود ندارد و از اشعار کهن استفاده می کنم.

این هنرمند در انتهای صحبت‌های خود نیز تاکید کرد: تصمیم دارم دکلمه را جدی تر دنبال کنم و از این کار بازخورد خوبی گرفته ام . به عقیده من جای دکلمه در موسیقی ما خالی است.

download


اهورا ایمان در خصوص کارگاه های شعر وترانه خود گفت: در سال های گذشته با عبدالجبار کاکایی کارگاه شعر وترانه را برگزار می کریم. اما در حال حاضر به خاطر اینکه فرصت کافی برای برگزاری کارگاه ندارم ترجیح می دهم تمام حواس خودم را متوجه موسیقی کنم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳