جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۲۳۶
تاریخ انتشار : ۲۸ : ۱۶ - ۲۵ آبان ۱۴۰۱

«حسن رنگرز» سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» درخصوص سطح کیفی مسابقات جام جهانی باکو و کسب عنوان قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها اظهار داشت: مسابقات خوبی بود، تیم ترکیه قهرمان جهان با ترکیب کامل خود در این مسابقات حاضر شد و تیم آذربایجان نیز با توجه به میزبانی مسابقات از تمام ظرفیتهایش استفاده کرد. کار آسانی نداشتیم، ولی خوشبختانه نتیجه خوبی به دست آمد.

وی در ادامه با یادآوری اینکه تیم ایران بسیار جوان بود، افزود: ۸۰ درصد تیم ملی ایران را کشتی گیران جوان زیر ۲۱ سال تشکیل داده بودند، بنابراین ما خیلی انتظار بالایی برای کسب عنوان قهرمانی نداشتیم، اما واقعا بچه‌ها خوش درخشیدند و قوی ظاهر شدند و در نهایت نیز روی سکوی قهرمانی قرار گرفتند.

هیچکس نمی‌تواند به جایگاه « محمد بَنا » نزدیک شود؛ او مربی قرن است ! / سال آینده ترافیکی از مسابقات را خواهیم داشت

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مورد غیبت روسیه در جام جهانی و تاثیر این اتفاق در نتایج به دست آمده نیز توضیح داد: به هر حال روسیه جزو کشور‌های پر توان در رشته کُشتی است و نبودش در هر رویدادی بر سطح کیفی آن مسابقات اثرگذار است. غیبت روسیه در این مسابقات هم سطح فنی رقابت‌ها را تغییر داده بود، ولی سایر کشور‌ها مانند همین ترکیه و آذربایجان نیز خوب ظاهر شدند.

« حسن رنگرز » در واکنش به این سوال که شما جایگزین « محمد بنا » شدید و این اتفاق چقدر مسئولیت شما را برای آینده سخت‌تر می‌کند؟ گفت: من به جای او نیامدم. استاد بنا در حوزه مربیگری مربی قرن هستند و اصلا نمی‌توان جایگاه و توانایی‌های او را با کسی مقایسه کرد و مطمئن باشید هیچکس حتی نمی‌تواند به جایگاه محمد بنا نزدیک شود.

 او در ادامه تاکید کرد:  بسیاری از موفقیت‌های کشتی با حضور ایشان رقم خورده است، ولی بعد از مسابقات جهانی تصمیم گرفتند کنار تیم نباشند. خواهش ما از او این است که هر زمان شرایطش را داشتند کشتی را از تجربیان ارزشمند خود محروم نکنند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در پایان تاکید کرد: سال آینده ما سال بسیار سختی خواهیم داشت، چون هم در تهران میزبان جام جهانی خواهیم بود، بازی‌های آسیایی را در پیش خواهیم داشت و از همه مهمتر مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی ترکیه برگزار خواهد شد که گزینشی المپیک پاریس هم هست ،بنابراین یک ترافیک سنگین و حساس از مسابقات را داریم که از حالا هم استارت بزنیم باز فرصت زمانی مان محدود است. ولی با تمام وجود تلاش خواهیم کرد نتایج مورد انتظار را کسب کنیم.

گفت و گو از :  فریبا جلیل خانی

برچسب ها: محمد بنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار