جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۲۱۸
تاریخ انتشار : ۱۰ : ۱۲ - ۱۴ آبان ۱۴۰۱
آرش وکیلی در گفتگو با «دیباچه»
آرش وکیلی عضو تیم ملی والیبال ساحلی ایران درخصوص اخرین وضعیت این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا توضیحاتی را ارئه کرد.

آرش وکیلی عضو تیم ملی والیبال ساحلی ایران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» درخصوص زمان برگزاری مسابقات قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ایران اظهار داشت : مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا و رقابتهای تور آزاد آبان ماه به میزبانی بندرعباس برگزار خواهد شد. از کشور ایران  نیز هشت تیم در این رقابت‌ها حضور دارند که چهار تیم در تور آزاد آسیا و چهار تیم در قهرمانی مردان آسیا شرکت خواهند کرد. در این دوره از مسابقات در کنار عبدالحامد میرزاعلی خواهم بود امیدوارم که بتوانیم نتایج خوبی را به نمایش بگذاریم.

او با اشاره به روند آماده سازی تیم برای شرکت در دو رویداد پیش رو گفت: هدایت تیم به عهده رضا نائینی است که از مربیان خوب والیبال ساحلی کشورمان است تا به امروز هم اردوهای خوبی را در تهران پشت سر گذاشتیم. بازیکنان همه  تلاش می‌کنند و باتجربه هستند. امیدوارم بتوانیم به آن هدف دسته جمعی‌مان در مسابقات نیز دست پیدا کنیم.

در ورزش حرفه‌ای باید آماده هر تغییری را بود/ میزبانی از رویداد‌های بین المللی یک امتیاز است

عضو تیم  ملی والیبال ساحلی با بیان انیکه بازیکن‌های جوان خوبی به تیم ملی تزریق شده‌اند ادامه داد: با تصمیم فدراسیون والیبال و کمیته ساحلی برای والیبال پایه، جوانان به همراه با تجربه‌ها تمرین می‌کنند. بهمن سالمی، میرزاعلی و پورعسگری باتجربه‌هایی هستند که بدون تردید تمرین در کنار آنها برای هر بازیکنی مفید است. البته امیدوارم حضور آن‌ها در تمرینات تداوم داشته باشد تا با انگیزه قوی‌تر به مسیر خود ادامه دهند.

آرش وکیلی در واکنش به عدم حضور یار همیشگی خود بهمن سالمی در این مسابقات اینگونه توضیح داد: به اعتقاد من نباید به این شرایط و اتفاقات عکس العملی نشان داد. سالمی یکی از بهترین بازیکنان والیبال ساحلی ایران است ولی در ورزش حرفه‌ای باید همیشه برای هر تغییری از جمله تعویض یار نیز آماده بود.

ملی پوش ساحلی ایران در پایان گفت وگو با «دیباچه» تاکید کرد: گرفتن میزبانی در هر رویداد ورزشی برای هر کشوری یک امتیاز است ما پیشتر هم میزبانی این مسابقات را در جزیره زیبای کیش به عهده داشتیم و حالا هم در بندرعباس میزبان هستیم. امیدوارم بتوانیم از این امتیاز به خوبی استفاده کنیم تا شاهد اتفاقات خوب و بزرگی برای والیبال ساحلی کشورمان باشیم.

گفت و گو از :  فریبا جلیل خانی

برچسب ها: والیبال ساحلی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار