پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 18 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۱۷۴
تاریخ انتشار : ۳۹ : ۱۱ - ۰۵ آبان ۱۴۰۱
علی رحیمی،دروازه بان تیم ملی هندبال مردان ایران در گفت وگو با«دیباچه»

به گزارش دیباچه ، بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جهان مردان از ۱۲ تا ۲۹ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۲ دی لغایت ۹ بهمن ۱۴۰۱) به میزبانی مشترک لهستان و سوئد در ۹ سالن (۴ سالن در لهستان ۵ پنج سالن در سوئد) برگزار خواهد شد که تیم ملی کشورمان در گروه A رقابت‌های قهرمانی جهان با تیم‌های اسپانیا،  شیلی و مونته‌نگرو همگروه است.

« علی رحیمی »  دروازه بان تیم ملی هندبال مردان ایران درباره میزان آمادگی خود برای حضور در این دوره از مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» اظهار داشت : خوشخبتانه شرایط خوبی دارم. تمرینات در این مدت به خوبی برگزار شد و  ما قرار است بعد از هشت سال دوری در این رویداد مهم و حساس دوباره به میدان برویم مسابقاتی که بهترین و بزرگترین بازیکنان جهان آنجا حضور دارند. البته هنوز ترکیب نهایی تیم اعزامی مشخص نشده ولی با توجه به اینکه در بازیهای کشورهای اسلامی کنار تیم ملی بودم شاید مجددا بتوانم نظر کادرفنی را برای این رویداد نیز جلب کنم و جزو نفرات اعزامی به مسابقات باشم.

هرگز در مسابقات مهم استرس برایم معنایی نداشته است / در مسابقات جهانی همه برای پیروزی می‌جنگند

گلر تیم ملی در ادامه درخصوص ارزیابی خود از عملکرد وسلین سرمربی مونته نگرویی تیم ملی گفت: او مربی بزرگ و سرشناسی است. خوشبختانه رابطه بازیکنان با او و رابطه او با بازیکنان بسیار خوب و صمیمانه است؛در بازیهای کشورهای اسلامی با حضور وسلین نتیجه خوبی به دست آمد که نشان می دهد این مربی در چه جایگاهی قرار دارد.

علی رحیمی در ادامه گفت و گو با «دیباچه» در واکنش به این سوال که منظور سرمربی تیم ملی از استرس در بازیکنان ایران چیست؟ توضیح داد: من آنچه که در مورد خودم می توانم بگویم این است که به دلیل تجربه ای که دارم و در میادین بین اللملی مختلفی از جمله جام باشگاه های جهان حضور داشتم در هیچ رویدادی دچار استرس نشدم. آرزوی من حضور در بازیهای بزرگ و مسابقات مهم است و استرس برایم معنی ندارد.

دروازه بان تیم ملی هندبال درخصوص گروه بندی ایران در مسابقات قهرمانی جهان بیان کرد : مسابقات جهانی سخت و همه برای پیروزی می‌جنگند هدف ما هم بعد از حضور هشت سال دوری صرفا فقط شرکت در مسابقات نیست می رویم که به امید خدا از گروه مان صعود کنیم. در این مرحله اردوی خوبی را داشتیم و احتمالا پیش از حضورمان در این مسابقات بازی دوستانه با تیم ملی لهستان هم داشته باشیم که بدون شک در رودند آماده سازی تیم کمک کننده خواهد بود. البته امیدوارم مربی دروازه بانان هم به تیم اضافه شود چون در مراحل قبلی اردو به ما کمک زیادی کرد تا بتوانیم امادگی خوبی پیدا کنیم.

گفت و گو از : فریبا جلیل خانی

برچسب ها: علی رحیمی ، هندبال
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار