شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۱۵۹
تاریخ انتشار : ۱۲ : ۱۳ - ۱۵ مهر ۱۴۰۱
بازیکن سابق تیم‌ملی فوتسال در گفتگو با دیباچه مطرح کرد

«سعید عبدالله نژاد»، بازیکن اسبق تیم‌ملی فوتسال در گفتگو با خبرنگار دیباچه در ارتباط با صعود مقتدرانه تیم‌ملی فوتسال کشورمان از گروه مقدماتی قهرمانی آسیا اظهار داشت: ابتدا باید به خانواده فوتسال و به شخص «وحید شمسایی» بابت جرات در تغییر نسل و امیدواری به آینده تبریک بگویم. تغییر نسلی که انجام شد شاید باعث شود سال‌های بسیار طولانی ما از این نسل استفاده کنیم و قهرمانی‌های متعدد ببینیم.

وی ادامه داد: جز یک مورد که بچه‌های ما با کم تجربگی و استرس به دلیل نداشتن سابقه بازی ملی اذیت شدند، خدا را شکر، رفته‌رفته بازی‌های بهتری انجام داده و در بازی با لبنان بسیار خوب و پرقدرت ظاهر شدیم.

عبدالله نژاد تصریح کرد: با شناختی که از آقای شمسایی دارم فکر می‌کنم هنوز آن تاکتیک مورد نظر انجام نشده و به معرض نمایش در نیامده است. امیدوارم برای بازی‌های بزرگ‌تر، موضوعات رفع شود تا بدون مشکل قهرمان شویم.

وی نسبت به تغییر نسل و نتایج رقبا در مرحله گروهی در مورد امکان قهرمانی ایران در این تورنمنت گفت: از آنجایی که ژاپنی‌ها سعی می‌کنند همه مسائل را بر روی برنامه‌ریزی پیش ببرند، احتمال دارد که باخت آن‌ها به عربستان مصلحتی بوده و به دنبال این باشند تا در فینال با ایران روبه‌رو نشوند. اما با تمامی شرایط و همچنین توان و هماهنگی، تیم ملی ما در آخرین بازی گروهی نسبت به سایر رقبا حتی تیمی مانند ویتنام عملکرد بهتری نشان داد. پس برای مردم هم که شده باید دو بازی را ببریم و به فینال صعود کنیم.

بابت جرأت در تغییر نسل به خانواده فوتسال و وحید شمسایی تبریک می‌گویم

بازیکن اسبق تیم‌ملی فوتسال افزود: مشکل بازیکنان ما نداشتن تجربه است. زیرا بچه‌های ما حتی به اندازه دوران ما که قبل از تیم بزرگسالان در رده‌های پایین‌تر تجربه خارجی و بازی‌های مهم و بزرگ را داشتیم، آنها این تجربه ها را  ندارند. این کمی مشکل آفرین بوده اما با این حال بهترین نمایش‌ها را از تیم دیدیم.
وی تصریح کرد: گاهی مربی با تاکتیک، ذهنیت و توانایی فنی خود به بازیکنان القا می‌کند «که به گل می‌رسیم و نیازی به عجله نیست». اما با این‌حال در این تیم سه بازیکن اروپایی، باتجربه و « فوتسال بلد » داریم که می‌توانند به جوانان تیم برای بازی بهتر و تجربه و در نهایت کمک کنند.
این کارشناس فوتسال تاکید کرد: تیم‌هایی که در مقابل ایران قرار می‌گیرند سعی دارند فقط کم گل بخورند و بیش‌تر بسته بازی می‌کنند. این سبک بازی کار را سخت می‌کند. اما خوشبختانه بازیکنان و کادر فنی عجله‌ای برای این کار ندارند. صبوری آرامش و حوصله باعث موفقیت آن‌ها می‌شود که این فاکتور‌ها در تیم ما دیده شد.
وی در پایان در رابطه با انتقادات به «حسین طیبی» اظهار داشت : حسین طیبی شاگرد بنده بوده‌است. نوع فوتسال این بازیکن همین بوده و بحث غرور یا کاپیتانی در میان نیست. ضمن این که قانونی در مربیگری و فوتسال داریم که می‌گوید «کسی که جلو بازی می‌کند باید خودخواه باشد» ضمن این‌که بازیکنانی مثل حسین طیبی، احمد عباسی و حتی خود وحید شمسایی در زمان بازیگری استعداد گل‌زنی ذاتی دارند.

گفتگو از: مجتبی بیگلری

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار