پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 28 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۱۳۸
تاریخ انتشار : ۰۰ : ۱۹ - ۱۱ مهر ۱۴۰۱

«میثم منیعی»، مشاور ورزشی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار دیباچه در ارتباط با پرونده «هروویه میلیچ» و « استراماچونی» اظهار داشت: این پرونده‌ها حقوقی و بنده مسئول رسیدگی به آن‌ها نیستم، اما آن‌چه که از این پرونده‌ها اطلاع دارم این است که هیچ‌گونه مشکل و خللی در روند کاری باشگاه و تیم ایجاد نخواهد کرد. تیم روند خود را طی می‌کند و کادر مدیریتی نیز بستر را ایجاد کرده است که ان شاء الله امسال نیز قهرمانی دیگری به ارمغان بیاید.
وی در رابطه با این که شایعه شده باشگاه استقلال تا کنون پرداختی به بازیکنان و کارد فنی این تیم نداشته است نیز خاطر نشان کرد: قرار بر این است که تمامی این مسائل را سخنگوی محترم باشگاه اطلاع رسانی کنند. اما با این حال خبری از جنجال و اعتراض بابت عدم پرداخت مطالبات نشنیده‌ام.

آجرلو جام  و زیرساخت ‌سازی را با هم می‌خواهد/ در تلاشیم قرارداد قایدی و محبی را دائمی کنیم
مشاور باشگاه استقلال در مورد این که با توجه به عملکرد «محمد محبی و مهدی قایدی» آیا باشگاه استقلال قصد دائمی کردن قرارداد قرضی این بازیکنان را ندارد تا از وجود آن‌ها برای سال‌های آینده نیز بهره ببرد؟ گفت: آقای «آجرلو» سعی بر این دارد که قرارداد این این دو بازیکن خوب و محبوب هواداران را دائمی کرده در تیم نگه دارد، اما این که تا چه اندازه این خواسته عملی بشود باید صبر کرد و دید.

وی در ارتباط با این که شرکت استقلال با موسسات و شرکت‌های مختلف مدام در حال بستن قرارداد همکاری است، اما فعلا نتیجه‌ای از این قرارداد‌ها حاصل نشده است تصریح کرد: ما توانسته‌ایم لباس مجانی، پرواز مجانی و مواردی که سال‌های گذشته برای آن‌ها پول خرج شده است را مدیریت کنیم. از روزی که آقای آجرلو آمدند با قرارداد‌های همکاری توانسته‌‎اند این مسائل را به طور رایگان دریافت کنند.
وی ادامه داد و افزود: چه در زمانی که فوتبال بازی می‌کردم و چه در زمانی که از فوتبال خداحافظی کردم در هیچ تیمی خصوصا در این دو تیم بزرگ ندیدم که مدیری البسه و حتی رفت و آمد باشگاه خود رایگان کرده باشد. مطمئن باشید در پس زمینه هر قراردادی که امضاء می‌شود یک کارشناسی قوی و دقیق دارد.
منیعی تاکید کرد: آقای دکتر آجرلو شخصی هستند که قبل از انجام هر کاری موشکافانه آن موضوع را با معاونان و مشاوران خور بررسی و تحقیق می‌کنند. هر قراردادی که بسته می‌شود شاید بازدهی کوتاه مدتی نداشته باشد، اما مطمئنا برای باشگاه درآمد زایی دارد. همان طور که سال گذشته داشته‌اند و مدیری هستند که از لحاظ در آمد زایی بسیار خوب و مقتدر عمل کرده است.

منیعی گفت: به گواه کارشناسان پارسال تیم مدیریتی به قهرمانی استقلال بسیار کمک کرد و اگر کادر مدیریتی با قدرت کار نمی‌کرد شاید قهرمانی نیز به دست نمی‌آمد. با تمامی این‌ها، امسال نواقص سال گذشته برطرف شده و نقاط قوت نیز تقویت شده است.
وی تصریح کرد: با تلاش کادر مدیریتی، یکی از پر مهره‌ترین تیم‌های ۱۰ سال اخیر باشگاه استقلال را روانه میدان شده و یک مدیرت بسیار خوب نیز اضافه شده است. این تیم به دلیل تغییر و تحول زیاد (کادر فنی- برخی بازیکنان- و سبک بازی) و اضافه شدن برخی بازیکنان بعد ز شروع فصل جای کارد دارد. اما کم کم استقلال به آن تکامل مورد نظر سرمربی نزدیک می‌شود که ان شاء الله امسال نیز از مدعیان اصلی قهرمانی هستیم.

مشاور ورزشی باشگاه استقلال در رابطه با این که هنوز زیر ساخت‌های استقلال تکمیل نیست و این تیم حتی یک اتوبوس اختصاصی نیز ندارد، بیان کرد: مدیریت استقلال با نگاه کردن از بیرون گود بسیار متفاوت است. وقتی مدیر استقلال می‌شوید باید کاری کنید که هم موفقیت کسب کنید و جام بیاورید و همزمان زیر ساخت‌ها را بسازید یا تعمیر کنید.
وی  افزود: هوادار نمی‌گوید «سه سال قهرمان نشو، اما استادیوم داشته باشی یا یک سال قهرمان نشو تا اتوبوس داشته باشی». به این دلیل و همراه دلیل مهمی، چون نداشتن ثبات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس، این تیم‌ یا باید جام بیاورند و یا زیر ساخت داشته باشند. با این حال، اما از روزی که آقای آجرلو آمدند یک کادری را برای پشتیبانی از تیم و یک کادر قوی را نیز برای پیش بُرد امور زیر ساختی منصوب کردند. تمام فکر و ذکر ایشان این است که تا زمان حضورشان در باشگاه هم از نظر کسب نتایج موفق باشند و هم زیر ساخت‌ها را ایجاد کنند. مطمئنا همه این‌ها دغدغه مرید باشگاه است. اما اولویت ما نتیجه گیری و سپس زیر ساخت است.


گفتگو از: مجتبی بیگلری

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲