پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۰۹۱
تاریخ انتشار : ۳۴ : ۱۶ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۱

حسین باقری سرمربی تیم‌ملی تفنگ، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی "دیباچه" درخصوص عدم اعزام تیراندازان به اردوی تدارکاتی هانوفر اظهار داشت: اردوی هانوفر از سه جهت برای ما حائز اهمیت بود؛اکثر تیم‌های ورزشی برای کسب آمادگی بیشتر در اردوهای مختلف حضور دارند، تیم‌ملی ایران هم برای موفقیت در مسابقات پیش‌رو نیاز به این اردو‌ها را دارد،علاوه بر این بحث تامین مهمات و بروز رسانی تجهیزات هم مسئله کوچکی نیست‌. ما در کشورمان شرایط تهیه مهمات و آپدیت کردن تجهیزات را نداریم، اعزام به این اردو از هر جهت می‌توانست برای رشته تیراندازی آنهم در آستانه یک رویداد مهم بسیار ارزشمند باشد که متاسفانه اعزام کنسل شد.
وی درباره علت عدم اعزام تیم اینگونه توضیح داد : دلیل اصلی عدم اعزام تیم را نمی‌دانم. ابتدا از گوشه و کنار شنیدیم که کشور آلمان در صدور ویزا همکاری لازم را نداشته است و سپس هم اظهار شد که مشکلات مالی دلیل اصلی لغو اعزام بوده است واقعا نمی‌دانم حقیقت چیست. من به عنوان مربی وظیفه دارم برای تیم برنامه تمرینی داشته باشم و بر اساس امکاناتی که دارم تیم را برای مسابقات پیش‌رو آماده کنم. برنامه ریزی برگزاری اردوها به عهده مسئولین فدراسیون هست به نظرم دلیل اصلی را باید از مسئولین جویا شوید.

نگاه‌ها به تیراندازی المپیکی نیست /  می‌توانیم امارات را جایگزین اردوی هانوفر کنیم
باقری در پاسخ به این پرسش که آیا اردوی برون مرزی دیگری را می‌توان جایگزین هانوفر کرد؟ گفت: قطعا این اتفاق شدنی است اما من به عنوان کادر فنی فقط می‌توانم پیشنهاد بدهم مابقی کارها به عهده فدراسیون است. در شرایط فعلی ما می‌توانیم این اردو را در امارات هم داشته باشیم که هزینه آنهم تقریبا یک سوم هزینه سفر به آلمان‌می‌شود، هر چند اردو در امارات مزیت‌های هانوفر را نخواهد داشت اما در روزهایی که ما در آستانه یک مسابقه مهم گزینشی المپیک هستیم می‌تواند موقر واقع شود. 
سرمربی تیم‌ملی تفنگ در ادامه با اشاره به مسابقات قهرمانی جهان مصر بیان کرد: مهر ماه سال مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی کشور مصر را داریم مسابقاتی که بسیار مهم است چون نخستین مرحله از بازیهایی است که سهمیه المپیک در آنجا توزیع خواهد شد. نمی‌توانم پیش‌بینی در مورد نتیجه ملی‌پوشان داشته باشم ولی امیدوارم که بتوانیم با وجود شرایط فعلی نتایج درخوری را کسب کنیم. 
حسین باقری در پایان تاکید کرد: بعد از کسب مدال طلای المپیک توسط جواد فروغی رشته تیراندازی هم وارد رشته‌های مدال آور المپیکی شد. انتظار می‌رفت نگاه هم به این رشته المپیکی شود ولی اینطور نشد. ما واقعا با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم قطعا هم وزارت ورزش و هم کمیته ملی‌المپیک باید کمک‌های بیشتری به تیراندازی داشته باشند تا بتوانیم این روند را به خوبی ادامه دهیم.
انتهای پیام// 
  

گفتگو از:  فریبا جلیل خانی 

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳