جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۰۵۵
تاریخ انتشار : ۰۰ : ۱۶ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد

ضیاءعربشاهی گفت: متأسفانه تعدادی ادمین مقابل باشگاه حضور داشتند که آمدند گفته‌های من را تحریف کردند و واقعیت‌ها را بیان نکردند تا بنده را مقابل هواداران قرار بدهند.

ضیاء عربشاهی پیشکسوت تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس در ارتباط با فصل جدید و نقل انتقالات باشگاه پرسپولیس به دیباچه گفت: تا قبل‌ از بازی نخست ٪۹۰ بازیکنان مد نظر آقای «گل‌محمدی» جذب شدند. مشکل پرسپولیس در خط حمله است؛ جایی‌ که مهاجم دارد اما به‌ اصطلاح مهاجمان شش‌دانگ نیستند. «مهدی عبدی» جوان است و نیاز به تجربه دارد. «پاکدل و تمیروف» هم آنچنان زهردار نیستند. پس احتیاج به دو مهاجم احساس می‌شود که الحمدلله یک نفر جذب شد.

وی در رابطه با تاخیر در جذب مهاجم خاطرنشان کرد: البته دلیل تاخیر در جذب مهاجم این بود که با مهاجم مد نظر صحبت می‌شد، اما از آن‌جایی که در فوتبال ما از راس فدراسیون تا ایجنت‌ها همگی باعث به‌ هم‌ ریختگی هستند، بازیکنی که با دویست هزار دلار موافق بستن قرارداد بود، در زمان قرارداد نهایی قیمت خود را به دو میلیون می‌رساند. این موضوعات برای فوتبال ما بسیار بد است. این مسئله دلیل اصلی تاخیر در جذب مهاجم بود.

ادمین‌ها گفته‌هایم را تحریف کردند/سرمربی جدید استقلال «شومن» است

وی ادامه داد و افزود: پرسپولیس به یک مهاجم دیگر نیاز دارد. من مهاجم جدید که استخدام شده را دیده‌ام. تکنیک بالایی دارد و از نظر فیزیکی می‌تواند حرف‌هایی برای گفتن در لیگ ما داشته باشد. نوع حرکت او نشان می‌دهد بازیکن شش‌دانگی است و می‌تواند کمک کند. اگر یک بازیکن دیگر بگیریم می‌توانیم بگوییم تیم کامل شده‌ و برای قهرمانی در لیگ و آسیا حرف‌هایی خواهیم داشت.


عربشاهی در ارتباط با تساوی بدون گل هفته اول پرسپولیس در مقابل ذوب آهن تصریح کرد: در لیگ ما مرسوم است که می‌گوییم تا هفته چهارم تیم باید خودش را پیدا کند. اما من می‌گویم پرسپولیس باید از همان ابتدا خود را برای جمع کردن سه امتیاز آماده می‌کرد. بازی با ذوب‌آهن با این که بازی خوب و موفقی بود، اما دو امتیاز حساس از دست رفت. اگر در ضربات آخر توسط بازیکنان دقت بیشتری می‌شد می‌توانستیم بازی را ببریم. امیدوارم با آمدن مهاجم جدید، تیم شرایط ایده‌آل خود را پیدا کند و رقابت در خط حمله بیشتر شود.

بازیکن اسبق تیم ملی در ارتباط با حضور بازیکنان و مربیان نامدار خارجی در لیگ برتر بیست و دوم گفت: هر چه بازیکن خارجی خوب به لیگ ما تزریق کنیم به نفع فوتبال ما و به نفع لیگ ما خواهد بود. مثل مربی و بازیکنان سپاهان که بسیار باکیفیت هستند. اما مربی استقلال، از همین الان می‌گویم که یک «شومن» ‌است. فکر نمی‌کنم موفق باشد. جبهه نمی‌گیرم و کری نمی‌خوانم. اما چون خودم مربی هستم متوجه شومن بازی می‌شوم. از همان اول اتهامات بی‌خودی به داور می‌زند تا داور را تحت تاثیر قرار دهد.

وی ادامه داد: در مورد بازیکنان استقلال نیز آنها بازیکنان سابق خود را برگردانده‌اند و از لحاظ سنی تیم استقلال میانگین بالایی دارد. به‌ طور کلی لیگ بیست و دو لیگ قوی خواهد بود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ارتباط با اتهام‌هایی که به وی در فضای مجازی وارد شد و فحاشی‌هایی که صورت گرفت، اظهار داشت: آن روز در خیابان سئول حضور داشتم و با خودم گفتم یک سری به باشگاه بزنم. از زمان آقای «طاهری» که برای پیگیری مطالبات تیم‌های آکادمی به باشگاه رفته بودم، تا آن روز در آن‌جا حضور پیدا نکرده بودم در صورتی‌ که باشگاه پرسپولیس خانه من است و من چهارده سال آن‌جا زحمت کشیده‌ام. دوازده سال بازیکن ملی بودم. در سن سی و یک‌ سالگی هم از فوتبال خداحافظی کردم. همه این‌ها زحمتی بوده که برای پرسپولیس و هوادارانش کشیده‌ام. می‌خواهم بگویم من عاشق هواداران هستم و هیچ‌وقت به خودم اجازه نمی‌دهم خودم را در مقابل هواداران قرار بدهم تا تنش ایجاد کنم. هیچ زمانی بی‌ احترامی نکرده‌ام.

وی ادامه داد و افزود: به اشخاصی که آن‌جا بودند گفتم ما مهاجم داریم و دو مهاجم خوب دیگر نیز می‌خواهیم. اما نمی‌گذارند مهاجم بگیریم. متأسفانه تعدادی ادمین حضور داشتند که آمدند گفته‌های من را تحریف کردند و واقعیت‌ها را بیان نکردند. الان هم می‌گویم با وجود چهار مهاجم ما احتیاج به یک مهاجم دیگر داریم به شرطی که آن یکی را نیز زود تمام کنیم. چرا که در صورت خرید مهاجم جدید رقابت بیشتر می‌شود و کیفیت تیم بالا می‌رود. پس من هواداران را دوست دارم به آن‌هایی که در فضای مجازی به بنده فحش‌های بد دادن عنوان می‌کنم که کوچک همه آن‌ها هستم.

انتهای پیام//

گفت و گو از مجتبی بیگلری

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲