چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 24 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۹۹۴
تاریخ انتشار : ۰۹ : ۱۸ - ۲۶ تير ۱۴۰۱

حسین فرکی، کارشناس فوتبال درباره کاندیداتوری مهدی تاج، عزیز‌الله محمدی، امیررضا واعظ آشتیانی، میرشاد ماجدی، محمد آخوندی و علیرضا اسدی برای ریاست فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» اظهار داشت: واقعیت این است که چون هنوز این کاندیداها تایید و یا رد صلاحیت نشدند نمی توان در موردشان دقیق و کارشناسی صحبت کرد باید منتظر ماند و دید در نهایت کدام یک از این افراد در روز مجمع به عنوان کاندید در انتخابات شرکت خواهد کرد.
او در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید «مهدی تاج» و «میرشاد ماجدی» با توجه به سابقه‌ای که در ریاست و سرپرستی فدراسیون دارند، تایید صلاحیت شوند؟ گفت: در فوتبال ما هیچ چیز بعید نیست. در خصوص آقای ماجدی هم نظر خیلی خاصی ندارم اما باید پذیرفت که ریاست فدراسیون فوتبال برای بزرگان است. اینکه کسی می خواهد فقط باشد در این صورت فرق میکند رئیس نمادین بودن داستان جداگانه‌ای دارد. مانند عزیزی خادم که به طور نمادین رئیس بود چون اگر نمادین نبود شاهد این اتفاقات نبودیم.

موافق حضور تاج در انتخابات نیستم / ماجدی رئیس شود؛ رئیس نمایدن فدراسیون خواهد بود/ فدراسیون فوتبال مدیر با اقتدار می‌خواهد
دستیار برانکو در تیم ملی در ادامه خاطر نشان کرد: موافق حضور تاج در انتخابات نیستم. البته این را از این نظر می گویم چون سلامتی او برایم مهم است. تاج قبلا کار کرده اتفاقاتی هم رخ داده در دوره تاج که خیلی هم اتفاقات خوبی نبوده مانند ماجرای ویلموتس که هنوز هم چالش بزرگی برای فوتبال ماست. بعدها نیز به دلیل مشکلاتی که برایش پی آمده استعفا دادند قطعا فوتبال ما در آینده نیز خالی از این چالشها نخواهد بود بنابراین با توجه به شرایط جسمانی مهدی تاج موافق حضور او در انتخابات فدراسیون نیستم.
مهاجم سابق تیم ملی با اشاره به سایر کاندیداها اضافه کرد: واعظ آشتیانی اگر تایید صلاحیت شود و بعدها نیز در انتخابات پیروز شود باید او را یک مدیر کاربلد در نظر بگیریم البته نخستین تجربه او خواهد بود ولی کارنامه خوبی در سطح مدیریتی دارد. زمانی که در استقلال بود تصمیماتی که می‌گرفت بشخصه برای من قابل قبول بود.
وی در ادامه یادآور شد: علیرضا اسدی نیز مورد تایید بنده است. مقطعی در دوره ریاست تاج با او همکاری می کرد اتفاقا با کی روش هم دچار یک چالش جدی شد. آن دوره تقریبا از تصمیم قاطع اسدی در این رابطه حمایت کردم و مورد پسندم بود. اسدی هم از جنس فوتبال است و هم در جریان کرونا به مردم خدمت زیادی کرد. در رابطه با محمد آخوندی نیز باید بگویم او را از زمان علی آبادی میشناسم گویا در شورای شهر هم حضور داشتند شاید در خودشان این صلاحیت را دیدند که ثبت نام کردند. اما در پایان باید تاکید کنم این افراد فقط ثبت نام کردن همه چیز منوط به تایید صلاحیت این عزیزان است. آنچه که در ادامه مهم است باید شخصی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود که اقتدار داشته باشد نه اینکه فشارهای بیرونی برای او و فدراسیونش تصمیم بیگرد.

انتهای پیام//

گفت و گو از : فریبا جلیل خانی

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار