پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۹۸۵
تاریخ انتشار : ۴۷ : ۱۴ - ۲۵ تير ۱۴۰۱
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با «دیباچه» مطرح کرد

محمود کلهر گفت: اعتقاد داشتم با توجه به رزومه قوی مربیان داخلی، آمدن آقای اسکوچیچ درست نبود اما با شرایط کنونی بهترین گزینه خود اوست.

«محمود کلهر» پیشکسوت تیم‌ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس در ارتباط با مطرح شدن خبر برکناری «دراگان‌اسکوچیچ» سرمربی بعدی تیم‌ ملی گفت: بنده از ابتدا اعتقاد داشتم با توجه به رزومه قوی مربیان داخلی، آمدن آقای اسکوچیچ درست نبود. اما وقتی سرمربی شدند و نتایج خوبی گرفتند تا ما بدون اما و اگر به جام‌جهانی بریم؛ نمی‌شود با بهانه‌های مختلف او را کنار گذاشت. از طرف دیگر با توجه به زمان اندکی که در اختیار داریم بهترین گزینه خود آقای اسکوچیچ است. در صورتی‌ که به سبک او اعتقاد نداریم باید از مربیان داخلی استفاده کنیم. حتی می‌توانیم از وحید هاشمیان استفاده کنیم. اما متأسفانه ما مربیان داخلی خودمان را می‌سوزانیم و له می‌کنیم.

مخالف اسکوچیچ بودم؛ اما اکنون بهترین گزینه است / به درویش نمره قبولی نمی‌دهم!

وی در مورد وضعیت فعلی تیم پرسپولیس و بازیکنان جدید نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه پرسپولیس کار خود را زودتر از سایر مدعیان و رقبا شروع کرد و آقای «یحیی گل‌محمدی» تیم مد نظر خود را خیلی سریع بست. خصوصا در پست‌های کلیدی بازیکنان مهمی را به خدمت گرفت. بازیکنان خوبی دارد. برخلاف این‌ که می‌گویند در خط حمله بازیکنان خوبی نداریم، معتقدم با این بازیکنان خط حمله ما یکی از بهترین خط حمله‌های لیگ را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد :  با وجود حامد پاکدل و مهدی عبدی نیازی به بازیکن دیگر نیست. ضمن این‌ که در خط هافبک سروش رفیعی به پرسپولیس برگشته که مهره‌ای کلیدی است و با پاس‌های در عمق‌اش می‌تواند گره بازی‌های سخت را باز کند و پرسپولیس هم به وجود او نیاز داشت.

کلهر بیان داشت: اعتقاد دارم که پرسپولیس می‌توانست دو بازیکن خود را حفظ کند تا هجومی‌تر پرمهره‌تر و قوی‌تر از قبل باشد. «رامین رضاییان و احسان پهلوان» بازیکنانی هستند که با توجه به فشردگی مسابقات می‌توانستند بار زیادی از روی دوش پرسپولیس بردارند.

بازیکن سابق پرسپولیس در ارتباط با حمله یحیی گل‌محمدی به استقلال و عقب‌نشینی از موضع خود نیز تصریح کرد: یکسری مشکلات در فوتبال ما وجود دارد که امیدوارم از سیاست جدا شده و به‌ اصطلاح سیاسی نشود. پرسپولیس با درآمد خوبی که از بورس در حساب خود دارد؛ نباید دچار مشکلات مالی شود. اما مشکل آقای گل‌محمدی همین مبالغی است که از بورس به‌ دست‌ آمده و باید هزینه‌های جاری باشگاه را ساماندهی کند؛ اما از آن‌ها استفاده نمی‌شود.

وی ادامه داد و افزود: طبق قانون ده‌ درصد این مبلغ(۳۵۰میلیارد) باید در اختیار پیشکسوتان قرار بگیرد و در این رابطه نیز جلسه‌ای را داشته‌ایم. اما تاکنون اتفاقی رخ نداده و مطمئنا در آینده این نوع مدیریت پرسپولیس را دچار مشکل می‌کند. این حواشی باعث می‌شود مربی و بازیکن تمرکز خود را از دست‌ داده و مصاحبه‌های تندی کنند که فقط به پرسپولیس ضربه خواهد زد.

کلهر با انتقاد از عملکرد «رضا درویش» اظهار داشت: مدیران باید اقتدار داشته باشند و با اقتدار عمل کنند. آقای درویش ضعف مدیریتی داشته‌ است. ایشان زمانی‌ که از بنده برای مدیریت آکادمی برنامه خواستند متأسفانه به خود زحمت ندادند که حتی برنامه‌های من را ببینند. در مسیر انتخاب مدیر آکادمی بودند در حالی‌ که دو ماه قبل‌ استارت تمرینات آکادمی خورده بود و صرفا یک جلسه فرمالیته با پیشکسوتان برگزار کرده بودند. از آنجایی‌ که این‌ها دنبال بازیکن‌سازی نیستند، به کادر مدیریتی پرسپولیس نمره قبولی نمی‌دهم.

انتهای پیام/

گفت و گو از : مجتبی بیگلری

برچسب ها: محمود کلهر ، اسکوچیچ
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳