شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۷۹۹
تاریخ انتشار : ۵۱ : ۱۶ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

به گزارش دیباچه ، جلسه تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید شبکه‌های یک، دو، چهار، قرآن، آموزش و امید تلویزیون با حضور محسن برمهانی، معاون سیما و دیگر اعضای شورای مدیران این معاونت برگزار شد.محسن برمهانی ضمن قدردانی از مدیران سابق شبکه های یک، دو، چهار، قرآن، آموزش و سرپرست شبکه امید، گفت: ما همچنان از تجربیات بزرگوارانی که سال ها در حوزه تلویزیون حضور موثر داشتند بهره خواهیم برد.  

وی همچنین درباره مدیران پیشین سیما اظهار کرد: مهندس جعفری جلوه با بیش از چهار دهه فعالیت در رادیو، تلویزیون و سینما از چهره‌های پیشکسوت و منحصر به فرد است و سیما همچنان از تجربه ایشان در جایگاه مشاور رئیس سازمان صداوسیما نیز بهره خواهد برد.

در ادامه این نشست، مدیران پیشین شبکه‌های یک، دو، چهار، قرآن، آموزش و امید از دستاوردهای شبکه‌های متبوع خود و فرصت های پیش روی مدیران جدید سخن گفتند.

مدیران سابق تلویزیون رفتند؛ مدیران جدید برای افزایش مخاطب چه برنامه‌ای دارند؟

مدیران رسانه ملی یکی پس از دیگری می آیند و می روند ، آنچه که برای سازمان صدا و سیما به یادگار مانده  و ماحصلش برای همگان مشخص است ، چیزی جز کاهش محسوس مخاطب ، افزایش تولیدات بی کیفیت  آثار تلویزیونی و برنامه های ترکیبی نیست. واقعیت این است که   هرچه به گذشته نگاه می کنیم ، وضعیت صداو سیمای کشورمان  از هر لحاظ به مراتب از شرایط کنونی بهتر بوده و از طرفی نگاه سلیقه ای و یکه تازی جریانات پشت پرده این رسانه در  حذف نیروهای ارزشمند رسانه ملی ، باعث شده تا از همه لحاظ تلویزیون با چالش کاهش مخاطب خود مواجه شود، موضوعی که اخیرا خود جبلی رئیس سازمان صدا و سیما نیز  آن را تایید کرد . 

در هر حال واقعیت این است که با این دست فرمان و خط کشی های سلیقه ای و از طرفی با قدرت گرفتن پلتفرم هایی نظیر فیلیمو ، فیلم نت ، نماوا و... کار برای صدا و سیما سخت تر خواهد شد ؛ تا زمانیکه مدیریت تلویزیون بر اساس شایسته سالاری و خواست مردم نباشد و دست از  تصمیم گیری های سلیقه ای بر ندارند ( مانند حذف عادل فردوسی پور و اخیرا حذف سروش صحت ) هیچ مدیری نمی تواند در چنین شرایطی تاثیرمثبتی در ارتقای کیفی شبکه تلویزیونی اش داشته باشد و تبدیل به یک مدیر فرمایشی می شود.

« جبلی »  اگر می خواهد رسانه ملی مخاطب بیشتری پیدا کند و مورد تکریم مردم قرار بگیرد باید دست از نگاه سلیقه ای بر دارد و با جسارت و قدرت مدیریتی خود ،  به جای حذف نیروهای ارزشمند تلویزیون سعی کند آنان را جذب کند تا مبادا باز شاهد نباشیم که یکی از همین فرزندان ایران سر از رسانه های فارسی زبان خارج دربیاورد!

گفتنی است ، محسن برمهانی، معاون سیما سه شنبه، ۲۰ اردیبشهت ماه در احکامی جداگانه، میثم مرادی بیناباج را به سمت مدیر شبکه یک، حامد بامروت ‌نژاد را به سمت مدیر شبکه دو، حسین شاه‌مرادی را به سمت مدیر شبکه چهار، علی عبدالعالی را به سمت مدیر شبکه آموزش، محمد حسین کشکولی را به سمت مدیر شبکه قرآن و معارف و محمد صادق باطنی را به سمت مدیر شبکه امید، منصوب کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار