جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۷۸۲
تاریخ انتشار : ۱۱ : ۱۷ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

شرایط سخت پرسپولیس برای  حضور در دیدار با سپاهان اصفهان 

به گزارش دیباچه ، درحالیکه شنبه هفته آینده ، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان با اعلام نظر کیمته انضباطی در زمین بی طرف به مصاف یکدیگر می روند ، وضعیت باشگاه پرسپولیس به دلیل مصدومیت دو بازیکن کلیدی اش یعنی وحید امیری و سعید آقایی شرایط سختی را باید تحمل کند. 

اخبار کوتاه ورزشی /   حضور نا امید کننده علیرضا بیرانوند در پرتغال ؛ آیا کادر فنی تیم ملی ایران ، رای به  عابدزاده می دهند؟

 آقایی که سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را بر تن دارد امروز زیر نظر کادر پزشکی مورد معاینه قرار خواهد گرفت تا آخرین شانس خود برای ماندن در ترکیب تیم را بیازماید.

در صورتی که آقایی نتواند به بازی حساس با سپاهان اصفهان برسد علی شجاعی جای او را در ترکیب تیم خواهد گرفت.

گفتنی است سیرجان میزبان این دیدار با حضور تماشاگران خواهد بود . 

 حضور نا امید کننده علیرضا بیرانوند در پرتغال!

بدون شک کمتر کسی باورش می شد که علیرضا بیرانوند پس از درخشش در جام جهانی روسیه و مهار پنالتی «کریستیانو رونالدو» ، در لیگ پرتغال اینچنین عملکرد ضعیفی از خود نشان دهد تا جایی که اخیرا اعلام شده نام او  در میان بازیکنانی قرار گرفت که باوجود نقل و انتقال پرسروصدا در لیگ پرتغال، عملکرد ناامید کننده ای داشتند.

روزنامه «ابولا» پرتغال در گزارشی عملکرد بازیکنانی که این فصل به لیگ این کشور آمدند و با وجود سروصدای زیاد نتوانستند انتظارات را برآورده کنند، منتشر کرد.

اخبار کوتاه ورزشی /   حضور نا امید کننده علیرضا بیرانوند در پرتغال ؛ آیا کادر فنی تیم ملی ایران ، رای به  عابدزاده می دهند؟

در این گزارش نام علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی تیم بواویشتا هم در کنار بازیکنان مطرحی همچون «سلیمانی» از اسپورتینگ لیسبون، «ژائو ماریو» از بنفیکا، «روبن سمدو» از پورتو و… قرار گرفته است.

این روزنامه از مخاطبان خود خواسته است تا ناامید کننده ترین نقل و انتقال را انتخاب کنند.

باشگاه بواویشتا چندی پیش قرارداد «رافائل براکالی» دروازه بان و مسن‌ترین بازیکن این تیم برای فصل آینده را تمدید کرد تا احتمال جدایی بیرانوند از این تیم قوت بگیرد.

باید دید با این عملکرد ضعیف بیرانوند آیا کادر فنی تیم ملی ایران این ریسک را می پذیرند که او را به عنوان دروازه بان شماره یک تیم ملی کشورمان در جام جهانی قطر انتخاب کنند؟

 اولین مدال آور تاریخ وزنه برداری بانوان ایران چرا به کشور بر نگشت؟

دختر مدال آور تیم وزنه برداری جوانان ایران پس از پایان مسابقات تیم اعزامی را در بازگشت به ایران همراهی نکرد.

مسابقات وزنه برداری جوانان جهان در شرایطی به میزبانی یونا برگزار شد که تیم ایران نیز در این مسابقات حضور داشت و توسط یکتا جمالی و علیرضا یوسفی به مدال رسید.

یکتا جمالی که در دوره قبلی این مسابقات موفق به کسب مدال برنز شده بود و عنوان اولین مدال آور تاریخ وزنه برداری بانوان ایران را به خود اختصاص داد، این بار به مدال نقره رسید.

اخبار کوتاه ورزشی /   حضور نا امید کننده علیرضا بیرانوند در پرتغال ؛ آیا کادر فنی تیم ملی ایران ، رای به  عابدزاده می دهند؟

با پایان کار تیم جوانان ایران در این دوره از مسابقات، کاروان اعزامی ظهر امروز به وقت یونان این کشور را به مقصد تهران ترک کردند. این در حالی است که یکتا جمالی بدون اطلاع اردوی تیم را ترک کرد و در بازگشت به ایران سایر نفرات اعزامی را همراهی نکرد.

پیگیری خبرنگار مهر نشان داد این عضو تیم وزنه برداری جوانان ایران محل اقامت تیم را ترک کرده و مسئولان فدراسیون و تیم ملی هم از او بی خبر هستند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار