شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۷۱۱
تاریخ انتشار : ۴۳ : ۱۶ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۱
گفتگو «دیباچه» با حسن حبیبی، بازیکن نامدار پیشین فوتبال ایران

«دیباچه» برای تحلیل و بررسی وضعیت ایران در جام جهانی فوتبال قطر با حسن حبیبی، بازیکن نامدار پیشین فوتبال ایران ،گفت وگو کرده که ماحصل این گفت وگو را در ادامه می خوانید.

« حسن حبیبی » در این زمینه گفت:گروهی که تیم ملی در جام جهانی در آن قرار دارد گروه سختی است و کسانی که فکر می کنند این گروه آسان است با خوشبینی به موضوع نگاه می کنند. با این وجود، تیم ملی نیز در سال های اخیر بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشته و به همین دلیل برای صعود از گروه خود دارای شانس است. همه چیز به میزان تدارکات و وضعیت تیم ملی بستگی دارد.اگر قرار است تیم ملی در جام جهانی نتیجه بگیرد و بتواند حداقل از گروه خود صعود کند باید بازی های تدارکاتی خوبی برای این تیم در نظر گرفته شود و دوران آمده سازی مناسبی برای حضوردر جام جهانی سپری شود.

 سرمربی پیشین تیم ملی درباره بازی ایران و انگلیس گفت:بازی ایران و انگلیس بازی دشواری است؛ به دلیل اینکه تیم ملی انگلیس یکی از بهترین تیم های جهان است و ما شاهد بودیم که در جام جهانی گذشته نیز بازی های خوبی از خود به نمایش گذاشت. این تیم در جام ملت های اروپا نیز به فینال رسید و در آنجا تنها در ضربات پنالتی مغلوب ایتالیا شد. نتایج اخیر این تیم نشان می دهد که ایران کار راحتی در بازی با انگلیس ندارد و به راحتی نمی تواند با این تیم رقابت کند.ما در گذشته نیز با تیم های بزرگ دنیا بازی کرده ایم و تیم بی تجربه ای نیستیم. به هر حال ما در جام های جهانی گذشته با تیم هایی مثل آلمان،آرژانتین،اسپانیا،پرتغال و هلند هم گروه بوده ایم. به همین دلیل نیز شرایط به شکلی نیست که ایران کار غیر ممکنی در مقابل انگلیس داشته باشد. این بازی نیازمند هوشیاری بازیکنان تیم ملی است و اگر بازیکنان تیم ملی از هوشیاری و فرصت طلبی کافی برخوردار باشند، می توانند در مقابل انگلیس به عنوان یکی از بهترین تیم های جهام جهانی عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کنند.

 ایران کار راحتی مقابل انگلیس نخواهد داشت!

کاپیتان تیم ملی فوتبال در جام ملت های ۱۹۶۸ آسیا  تصریح کرد: بازی ایران و آمریکا نیز شرایط خاص خود را دارد.من فکر می کنم اگر بازیکنان تیم ملی از تمرکز کافی در این بازی برخوردار باشند و به حواشی های پیرامون توجه نکنند این احتمال وجود دارد که ایران مانند جام جهانی سال1998 دوباره نیز آمریکا را شکست بدهد. همه چیزبستگی به عملکرد تیم ملی خواهد داشت. این بازی به خودی خود دارای حاشیه است.اگر این حاشیه ها ادامه داشته باشد و شرایط فنی بازیکنان را تحت تأثیر قرار بدهد، احتمال موفقیت تیم ملی در این بازی کاهش پیدا می کند. با این وجود اگر بازیکنان و کادر فنی تیم ملی از تمرکز کافی برخوردار باشند و اجازه ندهند مسائل بیرون زمین در زمین فوتبال تأثیرگذار باشد ایران می تواند امید داشته باشد که آمریکا را شکست بدهد.

 وی خاطرنشان کرد:صعود ایران از گروهی که در جام جهانی قرار گرفته، کار دشواری است. با این وجود این سخن به معنای این نیست که تیم ملی هیچ شانسی برای صعود نداشته باشد. بدون تردید ایران نیز مانند تیم های دیگر و به خصوص آمریکا و تیم دیگری که از اروپا در این گروه حضور  خواهد داشت از شانس صعود برخوردار است. تجربه ایران در جام جهانی نسبت به ادوار گذشته بیشتر شده و این موضوع می تواند انگیزه بیشتری به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی بدهد.اگر ایران با تمام قوا در جام جهانی حاضر شود و شرایط برای این تیم فراهم باشد صعود از این گروه دور از دسترس نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار