چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 24 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۷۰۰
تاریخ انتشار : ۰۸ : ۱۷ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۱

شهردار منطقه نوزده گفت: مافیای گل‌فروشان در این منطقه شناسایی و برخورد با آنها در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش دیباچه ، سید مهدی هدایت شهردار منطقه ۱۹ در نشست خبری خود با اشاره به اینکه از ابتدای این دوره از مدیریت شهری، اولویت‌هایی برای منطقه ۱۹ تنظیم و طراحی شد، اظهار کرد: تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها و استفاده از ظرفیت‌ها در منطقه ۱۹ از مواردی است که به صورت جدی در این دوره پیگیری خواهد شد. همچنین رسیدگی و ساماندهی به چالش‌ها در این منطقه در دستور کار شهرداری منطقه ۱۹ قرار دارد.

وی در بخشی از صحبت‌های خود با اشاره به ساماندهی گل‌فروشان در این منطقه گفت: این معضلی است که از سال‌ها در منطقه ۱۹ با آن روبرو بوده‌ایم و به طوری که در این بخش شاهد مافیای گل‌فروشان هستیم و از کودکان کار برای گل‌فروشی استفاده می‌کنند و روزانه مبلغ ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان را به آنها می‌دهند و این در حالی است که درآمد هر گل‌فروشی برای هر فرد بین یک و نیم تا دو میلیون تومان محاسبه شده است.

لزوم برخورد جدی با مافیای گل فروشان / وقتی کرامت انسانی کودکان کار، هدف قرار می گیرد!

هدایت افزود: بر همین اساس مافیای گل‌فروشان شناسایی و برخورد با آنها در دستور کار قرار گرفته است تا بتوانیم با فراهم کردن غرفه‌هایی در مسیر بهشت زهرا(س) و واگذاری آن به پیمانکار شرایطی را فراهم کنیم که شهروندان بدون دغدغه و بدور از هرگونه تصادف با حضور در غرف مجاور مسیر بهشت زهرا(س) اقلام خود را با قیمت مناسب تهیه کنند.

هدایت به افتتاح سامانه هوشمند آبیاری مویرگی و همچنین افتتاح بوستان مادر و کودک به عنوان برنامه‌های سال جاری منطقه ۱۹ اشاره کرد و افزود: بازسازی دریاچه بوستان شقایق، احداث سرویس‌های بهداشتی در سطح محلات و نقاط مورد نیاز منطقه به همراه بازسازی المان‌های شهری منطقه ۱۹ در دستور کار قرار گرفته است. همچنین برنامه ویژه‌ای برای قرارگاه اجتماعی داریم چرا که در سطح منطقه نیز قرارگاه اجتماعی با اولویت جمع‌آوری معتادان متجاهر در سطح منطقه با حضور دستگاه‌های مختلف تشکیل جلسه می‌دهد و موضوعات دیگری همچون ایجاد نشاط اجتماعی را در منطقه ۱۹ دنبال می‌کند. تلاش می‌کنیم بوستان ولایت را به عنوان پایگاه فرهنگی، ورزشی و گردشگری پهنه جنوبی شهر مورد استفاده قرار دهیم و برنامه‌های فرامنطقه‌ای در آن شکل بگیرد.

شهردار منطقه ۱۹ در خصوص سرقت تجهیزات پل‌های عابر پیاده سطح بزرگراه آزادگان نیز اظهار کرد: تعمیر تجهیزات و نرده‌های پل‌های عابرپیاده با تمهیدات پیش‌بینی شده به همراه نگهداری و جایگزینی این تجهیزات به صورت هفتگی انجام می‌شود و با پلیس نیز هماهنگی‌های لازم انجام شده و امیدواریم این موضوع را کنترل کنیم سرقت‌ها روزانه اتفاق می‌افتد ولی اگر بتوانیم مشکلات ناحیه ۳ را در طرح بازآفرینی حل و فصل کنیم بسیاری از سرقت‌ها نیز در این محدوده کاهش پیدا می‌کند.

هدایت گفت: در طرح بازآفرینی یکی از کوره‌های آجرپزی به صورت کامل حفظ و به موزه آجر تبدیل خواهد شد همچنین برای آشیانه‌های پرواز در بوستان ولایت با دستگاه‌های مرتبط هماهنگی‌های لازم انجام شده تا این قدیمی‌ترین فرودگاه کشور ظرف سه ماهه نخست سال جاری به اولین موزه پرواز در کشور تبدیل شود.

منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار