شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۶۹
تاریخ انتشار : ۵۵ : ۰۵ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۴
سروش محمد زاده کارگردان فیلم سینمایی ˝چهارشنبه˝ با اشاره به اکران این فیلم در اوایل سال آینده در گروه هنر و تجربه گفت: به نظرم اگر فیلم سینمایی چهارشنبه در بخش‌های دیگر بود اینقدر دیده نمی‌شد. برنده شدن در یک بخش بهتر از دیده نشدن در یک بخش بالاتر است. خوشبختانه فیلم ما در برج میلاد خوب دیده شد.

دیباچه:

سروش محمد زاده با اشاره به دریافت جایزه هنر و تجربه در جشنواره فیلم فجر گفت: خیلی از دوستان و اطرافیان می‌گفتند «چهارشنبه» جایش در بخش نگاه نو یا حتی سودای سیمرغ بود اما من از این‌که در بخش هنر و تجربه شرکت کردیم راضی‌ بودم.

دیباچه-چهارشنبه


وی ادامه داد: به نظرم اگر فیلم سینمایی چهارشنبه در بخش‌های دیگر بود اینقدر دیده نمی‌شد. برنده شدن در یک بخش بهتر از دیده نشدن در یک بخش بالاتر است. خوشبختانه فیلم ما در برج میلاد خوب دیده شد و قبل از اعلام برنده‌ها هم خیلی‌ها به من گفتند شما برنده هستید.

محمد زاده در ادامه با اشاره به این مطلب که چند فیلم هنر و تجربه مانند «قیچی»، «نیم‌رخ‌ها» و «گاهی» را دیدم ، تصریح کرد: به نظرم بین این سه فیلم «نیم‌رخ‌ها» به لحاظ فرم و ساختار جلو تر بود و فیلم خوبی بود. «قیچی» هم در لحظاتی خیلی خوب و قابل قبول بود. «گاهی» هم با وجودی که فرمی بسیار تجربی داشت اما لحظات خوبی در آن می‌شد دید. از دوستانم شنیدم که «ممیرو» هم فیلم خوبی است. در کل بقیه اطرافیانم هم اعتقاد داشتند که بخش هنر و تجربه از نگاه نو جلوتر بوده است. برنده شدن در رقابتی بین این‌ فیلم‌ها لذت‌بخش بود. بخش هنر و تجربه نشان داد رو به جلو حرکت می‌کند و می‌تواند سال بعد یکی از بخش‌های اصلی جشنواره فجر باشد.

کارگردان فیلم سینمایی چهارشنبه در بخش دیگری از سخنان خود به اکران این فیلم اشاره کردو گفت: تصمیم ما برای اکران «چهارشنبه» قبل از شرکت فیلم در جشنواره هم اکران هنر و تجربه بود و الان هم تصمیم همین است. گفتگوهایی هم با دست اندرکاران این گروه انجام دادیم که مثبت بود و حدس می‌زنم اوایل سال آینده فیلم در هنر و تجربه نمایش داده شود.

پانا نوشت: در میان یازده فیلم منتخب بخش هنر و تجربه، «چهارشنبه» به کارگردانی سروش محمدزاده شب گذشته ۲۲ بهمن‌ماه به تندیس بهترین کارگردانی هنر و تجربه را دریافت کرد. اولین فیلم سروش محمدزاده، با بازی آرمان درویش و شهاب حسینی، داستان اختلاف بین دو برادر بر سر قصاص یا بخشش قاتل پدرشان است. «سگ و دیوانه عاشق» کار علی‌محمد قاسمی، «ممیرو» ساخته هادی محقق، «یک شهروند کاملا معمولی» از مجید برزگر و «نیم‌رخ‌ها» آخرین اثر زنده‌یاد ایرج کریمی سایر نامزدهای این بخش بودند.
برچسب ها: دیباچه ، چهارشنبه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار