جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۶۱۲
تاریخ انتشار : ۳۵ : ۱۷ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

معصومه اسماعیل زاده، بازیکن تیم بسکتبال « شیمیدر » درباره صعود تیم به فینال رقابتهای لیگ برتر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» بیان داشت: شیمیدر یکی از تیم های خیلی خوب در بسکتبال بانوان است. شیمیدر واقعا تیمی قوی است، چون یک مدیر توانمند و یک سرمربی خوب را در کنارش دارد. خانم متشرعی که هدایت تیم را به عهده دارند، سرمربی تیم ملی کشورمان هم هستند که در رویدادهای بین المللی زیادی حضور داشتند و از همه این تجربیات به خوبی برای تیم شیمیدر استفاده کردند. خوشحالم که تیم نتیجه زحمات خود را گرفت و راهی فینال شد. البته که هدف ما از همان روز نخست نیز رسیدن به این مرحله و از آن مهمتر قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی بود و هست.

معصومه اسماعیل زاده: حرف زدن در مورد ورزش بانوان راحت است/ پارگی رباط ACL شک زیادی را به من وارد کرد/

وی با اشاره به بازی فینال ادامه داد: در کنار ما، تیم گروه بهمن نیز به فینال سوپر لیگ بانوان صعود کرده است. این تیم هم مانند شیمیدر از بهترین های لیگ ایران است. سال گذشته نیز موفق شد عنوان قهرمانی مسابقات را کسب کند. قطعا برای امسال نیز بی برنامه نیستند و همه تلاش شان را به کار خواهند گرفت تا ازعنوان قهرمانی خودشان دفاع کنند. با بررسی این وضعیت، حتما بازی قشنگ و جذابی را در فینال شاهد خواهیم بود. دو تیم پر مهره و مدعی قطعا می توانند بازی بسیار زیبایی را به نمایش بگذارند.
اسماعیل زاده در مورد میزان مصدومیت خود و اینکه می تواند تیم را در بازیهای فینال همراهی کند یا خیر؟ توضیح داد: متاسفانه در دیدار دوم تیم مقابل نفت آبادان در مرحله نیمه نهایی به شدت آسیب دیدیم. در این بازی دچار پارگی رباط ACL زانو شدم که نه تنها فقط بازی فینال بلکه سایر رویدادهای پیش روی بسکتبال را از دست دادم. این اتفاق برایم بسیار تلخ و شوکه کننده بود.
وی افزود: اما قطعا کنار تیم خواهم بود. در تمرینات البته نه برای تمرین صرفا برای همراهی تیم حاضر می شوم. روند آماده سازی تیم برای فینال خوب پیش می رود و خوشبختانه بچه ها تمام توان خود را گذاشتند که بتوانند جام قهرمانی را امسال به خانه ببرند. بازی بسکتبال بازی ثانیه هاست و از قبل نمی توان پیش بینی کرد که چه اتفاقی رخ خواهد داد ولی از صمیم قلب آرزو دارم تیم « شیمیدر » روی سکوی قهرمانی بایستد.

معصومه اسماعیل زاده: حرف زدن در مورد ورزش بانوان راحت است/ پارگی رباط ACL شک زیادی را به من وارد کرد/

عضو تیم ملی بسکتبال در پایان درخصوص انتخاب داوری به عنوان رییس چهارسال آینده این فدراسیون گفت: بشخصه از این انتخاب خوشحال هستم. داوری از نسل طلایی بسکتبال است. خودش زمانی بازیکن تیم ملی بوده بنابراین به خوبی با مشکلات این رشته و به ویژه ورزشکاران آشناست. امیدوارم اتفاقات خوبی برای بسکتبال ایران با حضور داوری رخ بدهد. دوست دارم نگاه ویژه ای به بخش بانوان داشته باشند. واقعا حوزه بانوان برای توسعه بیشتر نیاز به حمایت ویژه دارد. در دوره قبل تلاش هایی انجام شد تا بعد از چند دهه بتوانیم با حجاب اسلامی در رویدادهای رسمی و بین المللی شرکت کنیم امیدوارم این روند ادامه یابد. حمایت از بانوان در حرف راحت است ولی باید قدم های محکمی برای آن برداشته شود تا به نتیجه برسد.

گفتگو از فریبا جلیل خانی 

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار