سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳  |  Tuesday, 16 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۵۸۲
تاریخ انتشار : ۳۶ : ۱۷ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
سرمربی تیم باریج اسانس در گفت و گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

فاطمه شعبان خمسه، سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان درباره قهرمانی تیمش در رقابت‌های سوپر لیگ زنان ایران در گفت و گو با « دیباچه» اظهار داشت: ما سال 98 نیز در رقابت‌های لیگ حضور فعال داشتیم و حتی موفق شدیم به عنوان تیم سوم رقابتهای لیگ دست پیدا کنیم. اما در نهایت کرونا باعث توقف مسابقات شد وگرنه برنامه ریزی ما در همان سال هم قرار گرفتن روی سکوی قهرمانی بود. سال گذشته هم کلا در لیگ حضور نداشتیم. امسال هم تیم را از ابتدا برای قهرمانی بسته بودیم که خوشبختانه موفق شدیم با رسیدن به قهرمانی فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم.

وی درخصوص اعتراض برخی تیم‌ها به تک بازی بودن بازی فینال اینگونه توضیح داد: مرحله پلی‌آف امسال برای اولین بار به مسابقات سوپر لیگ زنان اضافه شد. اتفاقی که هر چند باعث جذابیت مسابقات شد ولی در شکل برگزاری اعتراض برخی تیم‌ها هم را به دنبال داشت. ما هم به عنوان یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی برای تک بازی نبودن دیدار فینال اعتراض کردیم و حتی نامه نگاری‌هایی هم انجام شد ولی در نهایت فدراسیون اعلام کرد بازی فینال به صورت تک بازی برگزار خواهد شد. البته گویا در اکثر لیگ‌های دنیا نیز ظاهرا بازی فینال با این روش برگزار می‌شود. در هر صورت ما تابع تصمیمات فدراسیون بودیم و هستیم و از ابتدا هم همه باشگاه‌ها این شرایط را پذیرفته بودند. هر چند که قطعا اگر به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شد بهتر بود اما تصمیمی بود که از قبل و با موافقت همه اتخاذ شده بود.

فاطمه شعبان خمسه: برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا نیاز به یار کمکی داریم

شعبان خمسه درمورد ادامه همکاری خود با تیم باریج اسانس بیان کرد: قرارداد من تا پایان فصل بود. البته فعلا خودمان را برای حضور در بازی‌های جام باشگاهای آسیا آماده می‌کنیم که اردیبهشت ماه به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد. برای فصل آینده هنوز برنامه ریزی انجام نشده و دقیق نمی‌دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. در حال حاضر تمام تمرکز ما حضور موفق در این رویداد است. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

او درباره تیم‌های حاضر در این رویداد گفت: هنوز تیم‌هایی که قرار است در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنند مشخص نشده است، بنابراین نمی‌توانم خیلی در مورد عملکردمان پیش‌بینی جالبی داشته باشم. ابتدا باید تیم‌ها معرفی شوند تا بعد بتوانم نظر کارشناسی داشته باشم. برای مثال تیم تایلند همیشه با ملی پوشان خود شرکت می‌کند بنابراین باید منتظر بمانیم تا تکلیف تیم های شرکت کننده مشخص شود. ما هم بدون تردید بازیکن کمکی جذب خواهیم کرد چرا که نام جمهوری اسلامی ایران برایمان اهمیت دارد و تلاش خواهیم کرد به عنوان یک ایرانی نماینده شایسته‌ای در این مسابقات برای کشورمان باشیم.

سرمربی تیم باریج اسانس در پایان با اشاره به حضور سرمربی خارجی در کنار تیم ملی ایران گفت: به هر حال من فکر می‌کنم استفاده از مهره‌های خارجی با تجربه می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند. به هر شکل تجربه دارند و قطعا می توانند ایده‌های جدیدی را هم ارائه کنند تا بتوانیم شاهد تغییرات مثبت در تیم‌ملی باشیم.

گفت و گو از : فریبا جلیل خانی

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲