پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۵۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ : ۱۳ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
پای اخاذ مجازی پناهنده کشور آلمان در میان است؟

به گزارش دیباچه ، خبر به اندازه کافی شوک آور بود ؛ « زهره فکور صبور » بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون بامداد امروز (چهارشنبه ۱۱ اسفندماه)  در سن 43 سالگی و به صورت ناگهانی درگذشت. آنطور که خبرگزاری ایسنا به نقل از یک منبع کاملا آگاه اعلام کرده ، این بازیگر ساعت هشت شب با حالی وخیم به بیمارستان منتقل شده اما پزشکان موفق به نجات او نشده‌اند.

اما خبرگزاری فارس در خبری اعلام کرده که این بازیگر پس از مصرف تعدادی قرص جان باخته است.

همچنین شب گذشته پیکر این بازیگر سینما و تلویزیون به پزشکی قانونی برای بررسی علت فوت تحویل داده شده است تا پس از کالبد شکافی اطلاعات بیشتری از علت فوت وی اطلاع رسانی شود.

علت مرگ زهره فکور صبور چه بود؟

 

در همین رابطه ،خبرگزاری تسنیم جزئیات بیشتری از این اتفاق تلخ را انتشار داده است؛ این خبرگزاری نوشت:

حدود ساعت 21 شب گذشته (10 اسفند) خبر مرگ مشکوک زن جوانی در یک منزل مسکونی در خیابان دولت، خیابان برادران رحمانی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد که به سرعت مأموران پلیس در محل حاضر شدند.

مأموران با حضور در محل با پیکر بی‌جان خانم زهره فکور صبور مواجه شدند؛ مأموران در تحقیقات اولیه سراغ فردی رفتند که خود را همسر مرحومه صبور معرفی می‌کرد، وی در تحقیقات به مأموران گفته است: خانم صبور جواب تلفن‌همراهم را نمی‌داد که نگران وی شدم، خانم صبور حتی درِ خانه را به روی سرایدار ساختمان نیز باز نکرده بود. پس از گشودن در خانه، دیدم همسرم بی‌حال در پذیرایی افتاده که به سرعت با اورژانس تماس گرفتم.

تحقیقات نشان داد تلاش تکنسین‌های اورژانس نیز برای احیای خانم فکور صبور که ظاهراً اقدام به مصرف 100 عدد قرص آرام‌بخش کرده بود، نتیجه نداده است.

روابط عمومی معاونت سیما هم با تایید خبر درگذشت این بازیگر، فقدان زهره فکورصبور را به خانواده وی و جامعه هنری تسلیت گفته است.

برخی بازیگران هم با انتشار پست هایی جداگانه، از دست دادن دوست و همکار خود را اعلام و تاثرشان را از این اتفاق ابراز کرده اند. از جمله این بازیگران پست احساسی نعیمه نظام دوست بود که در همان لحظات ابتدایی رسانه ای شدن این خبر چنین متنی را منتشر کرد:

علت مرگ زهره فکور صبور چه بود؟

اما استوری معنادار امین رضا چلبیانلو  تهیه کننده و دندانپزشک معروف در اینستاگرام که از طرفی چهره شناخته شده برای اهالی سینما نیز هست،ماجرای مرگ زهره فکور صبور را به اخاذ مجازی پناهنده کشور آلمان ارتباط داد. او در این استوری اعلام می کند که این بازیگر در روزهای اخیر به دوستان خود اعلام کرده بود که به خاطر دروغ ها و تهمت های بی پایه و اساس اخاذ مجازی پناهنده کشور آلمان  دیگر قادر به ادامه زندگی نیست.

علت مرگ زهره فکور صبور چه بود؟

تا این لحظه هیچ مرجع رسمی این ادعای مطرح شده  توسط چلبیانلو  را تایید نکرده و باید منتظر ماند و دید آیا علت مرگ ناگهانی این بازیگر به واقع خودکشی ناشی از دروغ ها و تهمت های اخاذ مجازی پناهنده کشور آلمان بوده یا خیر! 

آن چیزی که بیش از همه در صفحه اینستاگرام شخصی زهره فکور صبور خودنمایی می کند ، انتشار پست های مثبت و معنوی است و حضورش در اماکن مقدس و راز و نیاز با خدای خود که نشان از علاقه اش به مذهب و دین است ؛ به خصوص اینکه در روز بعثت پیامبر گرامی اسلام ، ویدئویی به مناسبت این روز منتشر کرد و نوشت : خدایا شکرت 

علت مرگ زهره فکور صبور چه بود؟

گفتنی است این بازیگر این روزها مشغول ایفای نقش در سریال تلویزیونی «بی‌همگان» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهران مهام بود. فکور صبور در سریال هایی چون «دلنوازان»، «مسافری از هند»، ، «دردسرهای عظیم»، «دنگ‌وفنگ» و ... ایفای نقش کرده بود.زهره فکور صبور با بازی در سریال «روزگار جوانی» شناخته شد .

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
0
0
روحشون شاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳