چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 24 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۱۴۷۹
تاریخ انتشار : ۳۷ : ۱۲ - ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
رضا حسن زاده، بازیکن اسبق تیم استقلال در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

گروه ورزش دیباچه - مجتبی بیگلری: بعد از لغو دومین بازی تیم استقلال، برخی ادعاهایی مطرح شد  مبنی بر ترس این تیم از رویارویی  با تیم های هوادار و پیکان ؛ در حالی این موضوعات مطرح می شود که  در تمام لیگ های حرفه ای دنیا، ابتلا به کرونا با توجه به قانون، مانع از برگزاری مسابقه، به دلیل ترس از به خطر افتادن جان ورزشکاران است.

«رضا حسن زاده» مدافع اسبق استقلال طی گفتگو با پایگاه خبری دیباچه با رد ادعاهایی مبنی بر ترس استقلال از رویارویی با تیم های لیگ برتری اظهار داشت: بعید می‌دانم موضع تیم‌های هوادار و پیکان بر علیه استقلال باشد. از دیگر سو ،سلامتی بازیکنان از همه‌ چیز مهم‌تر است. حالا که کرونا به اردوی استقلال راه پیدا کرده‌ است ،آن‌ها کار درست اخلاقی را انجام داده اند و به اطلاع مسئولین رسانده‌ اند، که کرونا دارند. با این‌ حال خیلی راحت می‌ توانستند پنهان کنند و بگویند از نظر جسمی در سلامت کامل قرار دارند و بازی کنند.

وی ادامه داد: این استقلال بود که از بازی نکردن و به‌ هم خوردن برنامه نیم‌ فصل خود ضرر کرده‌ است. این‌ که عنوان می‌کنند استقلال ترسیده‌ است، استقلال از چه کسی ترسیده از چه تیمی باید بترسد. مگر می‌ شود استقلال از « هوادار » و « پیکان »  که هر دو را در نیم‌ فصل اول شکست داده‌ است بترسد. اصلا چنین چیزی امکان ندارد. اما بالاخره صحبت‌هایی است که می‌کنند. این بحث‌ها حاشیه‌ای است و فوتبالی ها این را عنوان نمی کنند. این حاشیه‌ها برای خراب کردن جو است. تا استقلال را از موفقیت دور کرده و در نیم‌ فصل دوم باعث عدم امتیاز گیری استقلال شوند. اما سلامتی بازیکنان مهم است.

حسن زاده با اشاره به خوش حسابی استقلال در برخورد با طلبکاران و پرداخت به موقع حقوق بازیکنان تاکید کرد: بالاخره فرق بین مدیر با تجربه و مدیر بی‌ تجربه این‌ها است. در این چند سال چقدر استقلال و هوادارانش را اذیت کردند. اما وقتی مدیر درایت و اشراف نسبت‌ به کار و شأن و منزلت خود و باشگاه را می‌ داند، به باشگاه و بازیکنان اعتبار می‌ دهد. وضعیت فرهنگی و درآمدی باشگاه را سرو سامان می‌ دهد. در نتیجه هیچ حاشیه‌ای نیز چه در پرداخت به بازیکنان و مجموعه فعلی باشگاه و چه دیگر طلبکاران استقلال دیده نمی شود.

 وی افزود: وقتی همه مسائل سر جای خود باشد استقلال یک نیم‌ فصل بدون باخت و با ۵ گل خورده در صدر جدول لیگ قرار دارد. این‌ها همه از مدیر عامل نشأت می‌گیرد. وقتی مدیرعامل آرامش را به تیم تزریق می کند‌. وقتی از بالای هرم مجموعه به پایین مجموعه آرامش سرازیر شود، شما انتظار چنین نتایجی را نیز خواهید داشت.

اوضاع باشگاه استقلال نشان دهنده  فرق مدیر با تجربه و بی تجربه است

حسن زاده در مورد شگفتی سازی تیم ها در جام حذفی و حذف تیم های بزرگ تصریح کرد: جام حذفی همان‌ طور که به حق به آن جام شگفتی‌ها گفته می‌ شود، جامی است که تیم دسته‌ دومی خلیج‌ فارس دو تیم لیگ برتری را حذف می‌ کند. از تیم‌ های خوبی که حضور دارند یکی از چهار تیم استقلال، پرسپولیس، آلومینیوم و مس قهرمان خواهد شد. اما خب طبیعی است من دوست دارم استقلال حذفی و لیگ را از آن خود کند. البته نباید از تیم خوب مس غافل شد، تیمی که بازیکنان با کیفیتی دارد و برنامه‌های آن مشخص است و به‌ اصطلاح «پلن» دارد از آقای «محمد ربیعی» هم تشکر می‌کنم که تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کرده‌ است. از دیدن بازی‌های آن‌ها لذت می‌ برم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳